۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های همدان پرداخت شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۰۸۹۲
۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های همدان پرداخت شد
مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: به مناسبت هفته خبرنگار با مساعدت رئیس و مدیر مالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های همدان پرداخت شد.

علی پناهی زاده در گفتگو با خبرنگار برنا با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه های استان همدان از فعال ترین و تاثیرگذارترین رسانه های سطح کشور هستند.

وی افزود: همواره شاهد نگاه عادلانه رسانه های استان در موضوعات مختلف بودیم و باید اذعان کرد خبرنگاران همدانی از باشرف ترین انسان ها در این عرصه هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به همکاری خبرنگاران با این سازمان گفت: رسانه های استان تعامل دو سویه و بسیار خوبی با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان دارند.

پناهی زاده خاطرنشان کرد: با توجه ماهیت سازمان ما با خبرنگاران تخصصی اجتماعی، فرهنگی و ورزشی همکاری بسیار خوبی داریم و جا دارد از زحمات یک سال گذشته این عزیزان در روز خبرنگار تشکر کنم.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات رسانه ها بیان کرد: همواره سعی کرده ایم تا در پرداخت مطالبات رسانه های استان اعم از مکتوب و خبرگزاری ها به روز باشیم.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی عنوان کرد: امسال نیز با تمام تنگناهای مالی که سازمان به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی استخر، سالن های ورزشی و فرهنگسراها با آن درگیر بود اما توانستیم در چند روز گذشته با مساعدت رئیس و مدیر مالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های استان همدان را پرداخت کنیم.

پناهی زاده با بیان اینکه به دنبال تعامل بیشتر با رسانه های استان همدان هستیم،  گفت: به دنبال تشکیل میز همفکری با رسانه ها برای پیشبرد بهتر اهداف هستیم.

وی افزود: به طور قطع انتقادات و پیشنهادات رسانه ها برای سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بسیار راهگشا خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز