انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با خانه موسیقی

۱۳۹۹/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۱۰۰۲
انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با خانه موسیقی
با انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با خانه موسیقی هر دو طرف متعهد شدن از امکانات و ظرفیت‌های موجود برای شناساندن درست موسیقی به شهروندان بهره بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ با حضور رئیس کمیسون، فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، معاون فرهنگی این سازمان و نمایندگان خانه موسیقی همدان، با هدف فراهم نمودن بسترها و زیرساخت‌های مناسب در جهت ارتباط و همکاری فرهنگی، هنریبه منظور توسعه تعاملات و اجرای فعالیت‌های مشترک و نیز تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و استفاده از هنرمندان جوان در تولید آثار، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و خانه موسیقی همدان منعقد شد.

ایجاد فرهنگسرای پایلوت موسیقی در شهرداری همدان

در این نشست رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: ورود شهرداری با مشارکت انجمن‌های هنری موجب اتفاقات خوبی در حوزه توسعه برنامه‌های هنری و فرهنگی خواهد شد. 

رضوان سلماسی با اشاره به این که 3 درخواست از خانه موسیقی همدان دارم گفت:  ایجاد فرهنگسرای پایلوت موسیقی در سطح شهر همدان است.

وی افزود: اجرای موسیقی خیابانی در سطح شهر در ایام کرونا نیز باید مورد توجه انجمن موسیقی همدان قرار بگیرد.

سلماسی تصریح کرد: از آنجا که شهر همدان شهر دوستدار کودک است در توسعه موسیقی کودک اقدامات مهمی صورت بگیرد.

ضرورت شناساندن درست موسیقی به شهروندان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز در این نشست با بیان این که هدف از عقد تفاهنامه بین سازمان و خانه موسیقی همدان درست شناسدن موسیقی و تلاش برای شناساندن موسیقی بومی و محلی استان به شهروندان است عنوان کرد: آمادگی برگزاری کنسرت آنلاین با مشارکت انجمن موسیقی در عید غدیر را داریم.

روح الله وجدی هویدا افزود: همچنین برای برگزاری کنسرت عاشورایی به صورت آنلاین نیز در ایام محرم برنامه‌ریزی شود.

وی با درخواست از انجمن موسیقی استان برای تولید موسیقی ویژه جشنواره شهروند برگزیده همدان تصریح کرد: از محورهای همکاری این تفاهمنامه هم‌افزایی مطلوب در راستای تقویت بنیه فرهنگی، هنری نسل‌های آینده در زمینه موسیقی است.

مشارکت در برگزاری مراسم‌ها

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان این که برگزاری مراسم و سایر برنامه‌های پژوهشی و هنری به صورت مشترک و نیز بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت موجود طرفین تفاهمنامه از دیگر اهداف این تفاهمنامه است تاکید کرد: ایجاد زمینه‌های شکوفایی استعدادها و نشاط اجتماعی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی هنر موسیقی در شهر همدان بین خانه موسیقی و سازمان منعقد می‌شود.

همچنین نمایندگان خانه موسیقی همدان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌های خود برای اثربخشی بیشتر به این تفاهمنامه پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز