نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

جذب ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ویژه تجهیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۱۱۸۶
جذب ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ویژه تجهیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از جذب ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار ویژه تجهیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علیرضا شهبازی ظهر امروز در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی کار کنند اظهار کرد: درب اتاق‌ مدیران همواره باید به روی مردم باز باشد و در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی مطالبات آنها باشند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید زبان گویای مردم باشند افزود: خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم باید از مسئولان مطالبه‌گری داشته باشند و وعده‌هایی که از سوی آنان داده می‌شود را پیگیری کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل عدم تجهیز کامل بیمارستان شهید قدوسی قبل از افتتاح گفت: این بیمارستان که بهمن ۹۷ افتتاح شد متاسفانه هنوز به لحاظ تجهیزات کامل نشده بود که این مساله ظلم به نهاوند است.

وی گفت: سوال من این است که چرا در آن زمان خبرنگاران شهرستان که باید مطالبه‌گری داشته باشند  مانع از افتتاح این بیمارستان نشدند و گذاشتند با وجود چنین شرایطی کار افتتاح صورت گیرد؟

شهبازی گفت: متاسفانه یکی از کارهای غیر اصولی که در نهاوند انجام شده این بوده که آمده‌اند بیمارستان شهید آیت‌الله حیدری را تعطیل کرده و بیمارستان جدیدی را که هنوز کامل نشده افتتاح کردند.

وی در این خصوص افزود: به منظور تامین بخشی از تجهیزات بیمارستان با پیگیری‌های صورت گرفته  ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار گرفتیم اما مسئولان استان به دنبال آن بودند که با اختصاص یک آمبولانس به نهاوند اعتبار مربوطه را جذب کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه و طرح‌های عمرانی شهرستان گفت: بسیاری از طرح‌های شهرستان مانند سد گرین ، جاده دهفول به فارسبان، جاده گیان به علت نداشتن اعتبار تعطیل شده بودند که پس از پیگیری طرح‌ها در آستانه انجام است.

وی اضافه کرد: شهرستان نهاوند با عقب‌ماندگی‌هایی مواجه است که عامل اصلی آن اختلاف بین مسئولین قبل و بعد از انقلاب است.

شهبازی گفت: باید همه با وحدت و همدلی دست به دست هم دهیم تا به دور از اختلافات برنامه‌های نهاوند را به پیش ببریم و سعه صدر داشته باشیم.

وی در خصوص انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: در قانون آمده که رئیس دیوان محاسبات باید ۲۰ سال سابقه مدیریت داشته باشند که ایشان هم مدارک لازم را به این کمیته ارائه دادند.

رئیس کمیته دیوان محاسبات مجلس افزود: پس از معرفی بذرپاش با بالاترین رای به کمیسیون برنامه و بودجه و صحن علنی، بیشترین رای را از نمایندگان مجلس بدست آورد.

شهبازی در رابطه با راهکار مجلس برای دریافت مالیات گفت: مجلس به دنبال تدوین طرح جامع مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی دانه‌درشت‌هاست که با نهایی شدن آن قطعا کسانی که تاکنون در این زمینه قانون را دور زده‌اند مجبور به پرداخت مالیات می‌شوند.

وی در این خصوص تصریح کرد: در زمینه اجرای ماده ۵۴ قانون مالیات کشوری مجلس پیگیری‌های لازم را در زمینه دریافت مالیات از خانه‌های خالی و همچنین اجاره‌بها به عمل آورد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در رابطه با سهام عدالت نیز گفت: آنچه که در رابطه عدم زیر پوشش قرار گرفتن جاماندگان سهام عدالت عنوان شده به این معنی نیست که اصلا به جاماندگان سهام عدالت پرداخت نمی‌شود بلکه منظور این بوده که در شرایط فعلی این امکان وجود ندارد اما تلاش بر این است که این مساله در آینده پیگیری شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز