رئیس هیئت امنا آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند:

۱۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با اعیاد قربان و غدیر در نهاوند توزیع شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۱:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۱۳۸۳
۱۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با اعیاد قربان و غدیر در نهاوند توزیع شد
رئیس هیئت امنا آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند، گفت:۱۰۰۰ بسته معیشتی همزمان با اعیاد قربان و غدیر در نهاوند توزیع شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، وهاب رضایی مفر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری در تداوم برنامه‌های همدلی و کمک مومنانه، به منظور حمایت از اقشار نیازمند جامعه، طرح سفره کرامت امیرالمومنین علی(ع) به مناسبت اعیاد قربان و غدیر به همت خیرین بزرگوار برگزار شد.

وی افزود: مرکز نیکوکاری شاهزاده محمد (ع) و گروه فرهنگی جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که وابسته به آستان مقدس هستند، متولیان اولیه طرح بودند و در اجرای آن گروه جهادی بسیج دانشجویی شهید امیدی، گروه جهادی عمار، حوزه فاطمه الزهرا، هیئت شاه نجف، هیئت شاهزاده محمد (ع)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پایگاه شاهد و گروه رسانه‌ای جهادی عقیق ۳۱۳ نیز همکاری داشته و همت خیرین بزرگوار شهرستان همچون قبل یاور اجرای طرح بود.

رئیس هیئت امنا آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) نهاوند، ادامه داد: در این طرح ۷ گوسفند به نیت تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) به قیمت ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در سه مرحله ذبح و گوشت آن بین نیازمندان توزیع شد.

وی گفت: همچنین ۱۰۰۰ بسته معیشتی غذایی هر کدام به ارزش تقریبی ۲۵۰ هزار تومان، شامل مرغ، برنج، روغن و سایر مواد غذایی، تهیه و توزیع شد.

رضایی‌مفرد، افزود: با توجه به توصیه‌های بهداشتی و محدودیت های موجود جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، تلاش کردیم برنامه‌های فرهنگی را در فضایی دیگر برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: به همین منظور از طریق بسترهای فضای مجازی، ارتباط مستقیم با مخاطبان برقرار و برنامه‌های مذهبی از صحن مقدس به صورت روزانه تقدیم ارادتمندان اهل بیت (ع) شد.

رئیس هیئت امنای آستان علوی در نهاوند، افزود: در آخرین برنامه سفره کرامت امیرالمومنین (ع) نیز در روز عید غدیر، ۲۳ نفر از کارگران روزمزد به آستان دعوت شده و ضمن اجرای برنامه فرهنگی مذهبی از جمله مولودی خوانی به شیوه زورخانه‌ای، در پایان هدایای نقدی و بسته‌های معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان به هر کدام از آنان تقدیم شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز