استاندار همدان:

در اجرای برنامه‌های ماه محرم، در کنار امر ارزشمند عزاداری ،سلامت مردم در اولویت است

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۰۴۱۴۷۲
در اجرای برنامه‌های ماه محرم، در کنار امر ارزشمند عزاداری ،سلامت مردم در اولویت است
استاندار همدان، گفت: در اجرای برنامه‌های ماه محرم، در کنار امر ارزشمند عزاداری ،سلامت مردم در اولویت است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: عزاداری در ایام محرم در همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی و بخشنامه ستاد کروناو با رعایت  فاصله گذاری‌ اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر همه ما واجبِ شرعی است که  مصوبات ستاد کرونا را اجرا  و  سلامت مردم  را مدنظر قرار دهیم، گفت: تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم موجب بهبودی شرایط به ویژه در برخی از شهرستان‌های این استان شده است. 

استاندار همدان، تصریح کرد: امید می‌رود بتوان با همراهی مردم و سایر صنوف این ویروس را کنترل و مهار کرد تا بتوان در سایه‌ آن به زندگی عادی پرداخته شود.

وی گفت: افرادی که با رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های بهداشتی، سلامت جامعه را به خطر می‌اندازند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

شاهرخی با بیان اینکه با توجه به سیر کاهشی روند ابتلا و بستری در استان، هنوز چهار شهر در استان، همچنان در وضعیت قرمز هستند، گفت: از شهروندان و عموم مردم می‌خواهیم مثل همیشه پروتکل بهداشتی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید راه زندگی کردن با ویروس کرونا و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را در برنامه زندگی خود داشته باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دورهمی‌ها و تجمعات خانوادگی است، گفت: از کادر بهداشت و درمان که جهادگرانه برای بهبود بیماران تلاش می‌کنند تقدیر می‌کنیم زیرا سزاوار تقدیر هستند و در این حوزه تلاش های زیادی داشتند. 

وی افزود: برگزاری آیین شیرخوارگان حسینی و مراسم سوم عاشورا در همدان، به خاطر سلامتی مردم، ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز