فرماندار نهاوند:

بسیاری از نداشته های نهاوند به واسطه کم‌کاری های گذشته است/فرهنگ، مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۴۱۶۵۹
بسیاری از نداشته های نهاوند به واسطه کم‌کاری های گذشته است/فرهنگ، مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا
فرماندار نهاوند با بیان اینکه فرهنگ، مهم ترین عامل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و همچنان باید به آن توجه شود، گفت: بسیاری از نداشته های نهاوند به واسطه کم‌کاری های گذشته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری عصر یکشنبه در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با تأکید بر اینکه ایام و اعیاد نام‌گذاری شده در جمهوری اسلامی برای معرفی روزهای تلخ و شیرین به نسل‌های آینده است، گفت: این اعیاد همچون روز خبرنگار امانت‌هایی هستند که باید حفظ شوند.

وی بابیان اینکه خبرنگار و روز خبرنگار یادآور خاطرات خدمت و نوکری برای مردم است، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند علی‌رغم مشکلات اقتصادی کشور، تحریم‌های ظالمانه آمریکا با عزم مسئولین شهرستان همچون نماینده سابق و فعلی، اصحاب رسانه، استاندار پرتلاش همدان اقدامات خوبی در دل‌سختی‌ها انجام‌شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به سخن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ گفت: سردار دل‌ها فرمودند در بحران‌ها می‌توان فرصت‌هایی ایجاد کرد برای برون‌رفت از مشکلات که خوشبختانه مسئولین شهرستان این مهم را در سیل سال گذشته به منصه ظهور گذاشتند.

وی گفت: در بحث مجتمع‌های گلخانه‌ای بر اساس سند تحول استان و شهرستان اقدامات خوبی انجام‌شده مجتمع هیدروپونیک در سخت‌ترین شرایط با ورود سرمایه‌گذار خستگی را تن ما درآورد و می‌تواند جوانان بسیاری را مشغول به کار کند.

ناصری با تأکید بر اینکه مسئولین در ایام روز خبرنگار از ظرفیت اصحاب رسانه برای انعکاس و عملکرد خود و دولت استفاده کنند، گفت:  در شهرستان مهران با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین شرایط ایام اربعین با کمک خبرنگاران اقدامات خوبی در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها انجام‌شده که جای تقدیر دارد.

وی بابیان اینکه انتقادهای سازنده اصحاب رسانه می‌تواند چراغ راه برای توسعه هر منطقه باشد، گفت: خوشبختانه در شهرستان نهاوند نیز علی‌رغم محدودیت‌های مالی اقدامات خوبی در حوزه مسکن انجام‌شده است.

فرماندار نهاوند با اشاره به خطرات بحران عالم‌گیر کرونا، گفت: کرونا بحران عالم‌گیری است که متخصصین آن گفتند درمان ندارد و تنها نسخه برای پیشگیری از ابتلا به آن ارتقا سطح فرهنگ است.

وی بابیان اینکه امروز فرهنگ مردم نهاوند شرایط شیوع ویروس کرونا در نهاوند را از قرمز به نارنجی و زرد مبدل کرد، گفت: امروز اگر از فرهنگ عقب‌نشینی کنیم کرونا پیشروی می‌کند اما اگر این فرهنگ مداری مردم ادامه پیدا کند وضعیت شهرستان سفید خواهد شد.

ناصری بابیان اینکه مردم و اصحاب رسانه نگذارند شرایط روبه کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان از دست برود، گفت: همه ما عزادار سید و سالار شهیدان هستیم و هیچ‌گاه ظلم به اهل‌بیت عصمت و طهارت را از یاد نخواهیم برد و همچنان که مقام معظم انقلاب فرمودند همه خانه‌های عزا خانه امام حسین (ع) خواهد بود اما با توجه به آموزه‌های اهل‌بیت(ع) و آیات قران کریم سلامتی مردم و انسان بر سایر امورات مستحب اولویت دارد انشالله که بتوانیم طی سال آینده بتوانیم به شایستگی هرچه بیشتر اجرا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تغییر در مدیریت درمان کار نیست، گفت: مدیران را باید افراد جامعه هدف آن‌ها تائید و قبول کنند و بتوانند ارتباط‌گیری مؤثری داشته باشند تا بتوانند موفق باشند و اهداف را دنبال کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به انجام دو مورد بازدید از استادیوم شهید سلیمانیان نهاوند و اطلاع از موانع پیش رو آن، گفت: سال گذشته 250 میلیون تومان اختصاص دادیم برای رفع مشکل استادیوم اما با توجه به شرایط اقتصادی به‌واسطه تحریم‌ها 15 میلیون تومان تخصیص داشت.

وی بابیان اینکه مجتمع علی مرادیان نهاوند با توجه به نداشته های ما بهترین و بزرگ‌ترین ظرفیت و آبروی شهرستان است که باید حمایت شود، گفت: اولویت ما در شهرستان طی سال گذشته و امسال جبران خسارات ناشی از سیل بااعتبار 290 میلیارد تومان بود و امسال نیز کرونا است که بخش قابل‌توجهی از بودجه کشور به آن اختصاص‌یافته است.

ناصری خاطرنشان کرد: بسیاری از نداشته های شهرستان نهاوند به‌واسطه کم‌کاری‌های گذشته است.

وی تصریح کرد: در رابطه بازمان افتتاح بیمارستان شهید قدوسی نیز فرماندار سابق نهاوند بهترین کار را در ایام گذشته انجام دادند و اگر من هم بودم این اقدام را انجام می‌دادم.

فرماندار نهاوند در ادامه، خاطرنشان کرد: بهترین و سالم‌ترین انتخابات را برگزار کردیم و به همان اندازه که با نماینده سابق ارتباط و همکاری داشتم با نماینده فعلی نهاوند نیز ارتباط و همراهی خواهیم داشت و اگر هریک از کاندیدای دیگر منتخب مردم می‌شدند حمایت می‌کردم.

وی ادامه داد: شورای شهر نماینده مردم در شهر هستند و حمایت و همراهی آن‌ها را نیز در دستور کاردارم اما در موارد و مشکلات مردم و شهر در کنار مردم هستم و مطالبه گر هستم.

ناصری افزود: برای خیابان سعدی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات استانی اختصاص داده‌شده است لذا انتظار داریم که هرچه سریع‌تر خواسته مردم را برآورده کنند چراکه مطالبه عمومی است.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر در قانون وظایف و حقوقی دارد، گفت: از شهردار و شورای شهر تشکر می‌کنیم اما باید بپذیریم مردم نهاوند در حوزه شهری بیش از این حق بر گردن ما دارند.

فرماندار نهاوند بابیان اینکه در تک‌روی و خود رای بودن برکتی وجود ندارد، گفت: در سایه خرد جمعی اقدامات خوبی انجام دادیم که مردم خود می‌توانند قضاوت کنند.

با توجه به درخواستی که از وزارت بهداشت شد امیدواریم تا نیمه پایانی مهرماه مشکل پزشک عفونی مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز