رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان:

ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مزین به نام«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۴۳۳۹۹
ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مزین به نام«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، گفت: ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مزین به نام«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  همدان، مرتضی قائمی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین خطای استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: شهید سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم جهانی و ناجی ملت های مظلوم منطقه بود.

وی با اشاره به رشادت های شهید سلیمانی، افزود: همواره در طول تاریخ شخصیت هایی در حوزه های مختلف دوران ساز و مبدا تحولات اساسی در هر کشور هستند که شهید سلیمانی مبدا تحولات خیر در منطقه بود و از برکت وجود ایشان، تروریسم جهانی از مرزهای میهن اسلامی دور شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با اشاره به ابعاد شخصیتی و نبوغ شهید سلیمانی تشریح کرد: حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که نبوغ فوق العاده اش به طور جامع و همزمان در حوزه های سیاسی، اجتماعی ، نظامی و اعتقادی بروز یافته بود و از این نبوغ برای خدمت به اسلام بهره میگرفت.

وی افزود: این سردار سرافراز و مجاهد نستوه با فداکاری و از خودگذشتگی، طعم شیرین امنیت و آرامش را برای دولتها و ملل منطقه به ارمغان آوردند.

دبیرهیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان بارزترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی را اخلاص دانست و تاکید کرد: ویژگی که باعث شد حاج قاسم تبدیل به سردار دلها شود، خلوص نیت بود و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری، مردم نیز قدر سردار شهید قاسم سلیمانی را دانستند و این ناشی از اخلاص است.

قائمی تصریح کرد: ترور و شهادت سردار دلها باعث شد تا در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه تصمیم گرفته شود وعلاوه بر تولید برنامه های فرهنگی برای بازنشر فرهنگ و اندیشه حاج قاسم برای دانشجویان، ساختمان مرکزی این واحد هم به نام و نشان این قهرمان بزرگ و نام آور مزین گردد.

شایان ذکر است، بامداد جمعه سیزدهم دیماه 1398 سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، در حمله نیروهای ارتش تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به فیض شهادت نائل آمدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز