معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

فعالیت رشته های ورزش در استان منوط به نظر ستاد کرونا است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۰۷:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۴۵۰۳۰
فعالیت رشته های ورزش در استان منوط به نظر ستاد کرونا است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:فعالیت رشته های ورزش در استان منوط به نظر ستاد کرونا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس قهرمانی در نشست با رئیس و مربیان هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه ویروس کرونا شرایط خاصی در جهان ایجاد کرده است، اظهار داشت: کرونا باعث تا در تمام دنیا ورزش تعطیل شود و امروز هم اگر رشته‌هایی به صورت محدود فعالیت خود را آغاز کرده‌اند شرایط سختی برای آنها از طرف وزارت ورزش و ستاد کرونا درنظر گرفته شده است.

وی افزود: برگزاری هرگونه رویداد ورزشی و رشته‌ای اگر از طریق ستاد کرونا تعطیل نباشد بلامانع است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به رشته فوتبال گفت: در بحث فوتبال امروز تنها لیگ برتر و دسته‌های اول تا سوم کشور مجوز فعالیت دارند و در همدان نیز ما میزبان بازی‌های پاس و شهرداری در لیگ دسته دوم هستیم.

قهرمانی خاطرنشان کرد: قوانین برگزاری مسابقات شرایط سختی را برای ما فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه ما پیرو دستورات وزارت ورزش و ستاد کرونا هستیم، بیان کرد: هیئت فوتبال استان بسته پیشنهادی به ما ارائه دهد و ما این بسته را به ستاد کرونا استان خواهیم برد و در آنجا پیشنهادات هیئت فوتبال به جهت آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال استان بررسی خواهد شد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: با توجه به ابلاغیه‌هایی که به ما رسیده ورزش در فضای باز و رعایت حداقل فاصله و در شهرهایی که سفید اعلام شود بلامانع خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز