مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

آمادگی اماکن ورزشی استان همدان برای عزاداری و ترویج شور و شعور حسینی(ع)

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۴:۳۱:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۵۹۲۱
آمادگی اماکن ورزشی استان همدان برای عزاداری و ترویج شور و شعور حسینی(ع)
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از آمادگی اماکن ورزشی استان همدان برای عزاداری و ترویج شور و شعور حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش  خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیر پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست هفتگی با ورزشی نویسان استان همدان ضمن تبریک و تهنیت ایام گذشته و فرارسیدن ماه محرم، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ مقام عالی وزارت در خصوص ضرورت همکاری هرچه‌تمام‌تر ادارات کل ورزش و جوانان برای پیشگیری از شیوع و مبارزه با ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان همدان آمادگی در اختیار قرار دادن فضاهای روباز و سالن‌های بزرگ ورزشی استان را برای برگزاری مراسم‌های مذهبی دارد.
وی بابیان اینکه ترویج شور و شعور حسینی وظیفه‌ای همگانی است، گفت: اماکن ورزشی استان همدان با تائید ستاد کرونا و همچنین شورای هماهنگ تبلیغات اسلامی به هیئت‌های مذهبی که درخواست داده باشند تحویل می‌شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری آیین استقبال از ماه محرم توسط هیئت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای استان، گفت: این برنامه که همه‌ساله به‌صورت مفصل و با جمعیت کثیر شیفتگان و ارادتمندان به اهل‌بیت(ع) و امام حسین(ع) برگزار می‌شد امسال با توجه به شرایط موجود استان در بحث کرونا به‌صورت حداکثری در استادیوم ورزشی قدس برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه استادیوم 6 هزارنفری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مهیا برگزاری و حضور داوطلبان کنکور سراسری است، گفت: امیدواریم بتوانیم نقش مؤثری در کاهش مبتلایان به ویروس کرونا در استان همدان داشته باشیم.
جهانشیر در ادامه با اشاره به فعالیت‌های ورزشی هیئت فوتبال، گفت: در خصوص هیئت فوتبال با توجه به ابلاغ‌های صورت گرفته اولویت ورزش استان همدان فعالیت تیم‌هایی است که در لیگ برتر حضور دارند تا بتوانند برای استان افتخارآفرین باشند.
وی افزود: در خصوص فعالیت مدارس فوتبال نیز ستاد کرونا دستورالعمل‌هایی برای بازگشایی در مناطق سفید، زرد و قرمز اعلام کرده و ازآنجاکه استان همدان در وضعیتی قرار دارد که باید شیوه‌نامه‌های عمومی و اختصاصی مدارس فوتبال اجرا شود فعالیت مدارس منوط به اجرای این مهم است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه ورزش یکی از آسیب‌پذیرترین حوزه‌ها در بحث شیوع کرونا بوده است، گفت: برای جبران خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا به باشگاه‌های بخش خصوصی تفاهم‌نامه همکاری جهت اعضای تسهیلات 20 میلیون تومانی به باشگاه‌داران با حداقل سود منعقدشده و در مرحله نخست 50 تا 60 باشگاه می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی با اشاره به فرصت‌های ایجادشده در سایه شیوع ویروس منحوس کرونا، گفت: خوشبختانه در استان همدان علاوه بر فعالیت هیئت‌های و سازمان‌های مردم‌نهاد در تهیه و تولید ماسک، ضدعفونی اماکن و معابر عمومی و غیره بالغ‌بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان بسته معیشتی و بهداشتی تهیه و به دست آسیب دیدگان رساندن که جای تقدیر دارد.
جهانشیر افزود: رویکرد ما در بحث کرونا برای ورزش استان حمایت محور است که به حمدالله تاکنون این مهم با راهبری مقام عالی وزارت و مقام عالی دولت در استان همدان به‌خوبی و در حد توان اجراشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز