رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان:

توسعه ورزش بانوان همدان در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۴۶۲۳۴
توسعه ورزش بانوان همدان در دستور کار است
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان، گفت: توسعه ورزش بانوان همدان در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رضوان سلماسی با اشاره به لزوم توجه به ورزش بانوان همدان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته شهرداری اقداماتی در توسعه ورزش همگانی در سطح محلات همدان داشته و امسال با ایجاد شورای سیاست‌گذاری ورزش شهروندی توسعه بیشتر و بهتر ورزش بانوان را در دستور کار داریم.

وی افزود: مادران به عنوان محور سلامتی جامعه و الگو فرزندان نقشی مهم در توسعه ورزش دارند و باید برنامه‌ریزی و توجه ویژه‌ای در این بخش صورت بگیرد تا بانوان همدانی اعم از دختران و مادران را به سمت ورزش سوق دهیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان با اشاره محدودیت‌های ورزش بانوان گفت: یکی از محدودیت‌های اصلی ما در مقایسه با آقایان بحث فضای ورزشی مناسب است به طوری که بانوان در هر فضا و مکانی امکان ورزش ندارند و باید فضای ایمن و خوبی را برای آنها ایجاد کنیم.

سلماسی عنوان کرد: به دنبال آنیم فضاهایی محصور و ایمن مانند فرهنگسرای ولایت در پارک‌ها، چمن‌های مصنوعی و سایر سالن‌ها را برای بانوان فراهم کنیم و بتوانیم در گام نخست زیرساخت لازم را برای ورزش بانوان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه ما گسترش ورزش بانوان در همدان است، بیان کرد: هدف اصلی مشارکت بیشتر بانوان همدانی در ورزش است و باید بتوانیم بانوان بیشتری را جذب ورزش کنیم تا شاهد گسترش فعالیت بانوان و در کنار آن سلامت جامعه خود باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان عنوان کرد: همچنین افزایش تعداد رشته‌های ورزشی و تنوع را برای ورزش بانوان در دستور کار داریم تا ورزش بانوان محدود به چند رشته خاص نشود.

سلماسی با اشاره به ایجاد ساختار در بخش بانوان ورزش شهروندی گفت: دبیر ورزش شهروندی بانوان منصوب شده و با ایجاد چندین کمیته در رشته‌های مختلف کار خود را آغاز خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز