فاز جدید خانه جوان همدان با رویکرد نوآورانه و خلاقانه افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۴:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۶۳۵۰
فاز جدید خانه جوان همدان با رویکرد نوآورانه و خلاقانه افتتاح شد
فاز جدید خانه جوان همدان با رویکرد نوآورانه و خلاقانه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، مدیران استانی و فعالان حوزه جوانان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا-همدان، همزمان با سه شنبه های با جوانان، آیین افتتاح خانه جوان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیران استانی، فعالان حوزه جوانان و مدیران بخش های این خانه افتتاح شد.
محسن جهانشیر در این افتتاحیه گفت: خانه جوان همدان محفلی برای همه جوانان استان است و با رویکرد جدید امید است بتوانیم کمکی هرچند اندک به روزگار ارزشمند جوانی و سرمایه های والای استان داشته باشیم.
مدیرخانه جوان گفت: با حمایت ها و نگاه بلند مهندس جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان استان، خانه همدان وارد فاز جدید خود شده است که بسیار متفاوت تر از قبل و گویا خانه جوان دیگری را بنا نهاده ایم.
امیر غلامی پارسا ادامه داد: خانه جوان همدان از سال 95 با ابلاغ وزارتی با یک مکان استیجاری تاسیس شد و برنامه های موثر و خوبی را برای جوانان و در راستای حمایت از سمنها شاهد بود؛ اما پس از حضور مهندس جهانشیر و بازدیدها و جلسات متعدد با حسن درایت و مدیریت ایشان به حوزه جوانان و اهمیتی ویژه ای که در نگاه مدیریتی خود داشتند، در ابتدای سال جاری با جابجایی معاونت جوانان اداره کل استان، خانه جوان همدان صاحبخانه شد و این مهم باعث شد تا با حضور فعالانه جوانان شاهد بخش های جدید و نو در این خانه باشیم.
غلامی پارسا افزود: نگاه مدیرکل استان و جابجایی خانه جوان باعث شد تا شاهد صرفه جویی و هدر رفت هزینه 100میلیون ریالی در ماه از بیت المال باشیم ودر کنار ساختار قبلی خانه جوان ،راه اندازی بزرگترین استودیوی تصویری و کروماکی، استودیوصدا و رادیویی، مجموعه آموزشی،تفریحی، کتابخانه، کافه جوان، سالن اجتماعات و مجموعه بازی و ورزش از بخش های فاز جدید خانه جوان همدان است که الگویی شده است برای ارگانهای فرهنگی اجتماعی استان و نمونه ای در خانه جوانان کشور است.
در این افتتاحیه که بدلیل مقابله با کروناویروس و رعایت پروتوکلهای بهداشتی بصورت مجازی و حضور محدود افراد برگزار شد، آغاز بکار رسمی آن جشن گرفته شد و کیک خانه جوان بدست جوانترین عضو خانه جوان بریده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز