امام جمعه همدان تاکید کرد:

لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در هئیت های حسینی استان همدان

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۰۴۷۶۱۲
لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در هئیت های حسینی استان همدان
امام جمعه همدان بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی در هئیت های حسینی استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ در اولین شب از ماه محرم طی مراسمی که با حضور آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر همدان، آزاد بخت معاون سیاسی امنیتی استاندار،  فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دهبانی صابر مدیر منطقه یک شهرداری و نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی برگزار شد پرچم عزای حسینی در شهر همدان برافراشته شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثق ضمن تقدیر از کادر درمان که در طول مدت مبارزه با بیماری کرونا از خود گذشتگی های بسیاری را جهت مقابله با این ویروس از خود نشان دادند گفت: حفظ جان و سلامتی عزاداران یک واجب شرعی است و بایستی تمامی مردم در ایمن برگزار کردن این مراسم کوشا باشند.

وی افزود :دشمنان اسلام به دنبال کمرنگ ساختن مراسم محرم و عزاداری های این ماه هستند، اما بیشترین همکاری ها با ستاد مقابله با کرونا از سوی افراد مذهبی و مردم مومن و انقلابی بوده است. پرتوکل هایی جهت اجرای مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سال جاری تدوین شده است که همه افراد موظف به رعایت آنها هستند.

در ادامه امام جمعه شهر همدان ضمن تقدیر از زحماتی که شهرداری همدان برای فضا سازی شهر کشیده تشکر کرد و از برگزاری مراسم اهتزاز پرچم توسط شهرداری منطقه یک تشکر کرد.

فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدیر از دهبانی صابر مدیر منطقه یک گفت: شهرداری منطقه یک علی رغم تمامی مشکلاتی که ویروس کرونا در سال جاری ایجاد کرده است توانسته است با برگزاری برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی از جمله برگزاری مراسم های ولادت امام رضا،عید غدیر، محرم و همچنین اهتمام ویژه ای که در فضاسازی شهر با نصب پرچم ها، بنرها و المان ها داشته است گام مهمی را در این زمینه ترویج شعائر دینی بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز