استاندار همدان:

مردم از عملکرد ناجا احساس رضایت دارند/خدمت‌رسانی به مردم تعطیل شدنی نیست

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۴۸۴۴۱
مردم از عملکرد ناجا احساس رضایت دارند/خدمت‌رسانی به مردم تعطیل شدنی نیست
استاندار همدان با بیان اینکه مردم از عملکرد ناجا احساس رضایت دارند، گفت: خدمت‌رسانی به مردم تعطیل شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی، در دیدار با فرمانده و هیات رییسه انتظامی استان ، گفت:مشکلات ناشی از تحریم ظالمانه موجب کندی خدمت رسانی به مردم از سوی مسوولان نشد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط ویژه بیماری کرونا، با توجه به موج جدیدی که از مشکلات ایجاد کرد، شاهد موج همبستگی و وحدت بودیم، گفت: هفته دولت فرصتی برای ارتباط بیشتر و تبادل اطلاعات با مردم است.

استاندار همدان با بیان اینکه این هفته فرصتی مغتنم برای گزارش دادن خدمات دولت به ولی نعمتان خود است، تا بتوان آنها را از خدمات صورت گرفته آگاه ساخت، گفت: کلیه مسوولان باید خالصانه برای خدمت به مردم قدم بردارند.

وی تصریح کرد: شرایط دشواری در سال گذشته برای ملت ایران و دولت رقم خورد از سویی فشارهای استکبار ناشی از تحریم‌های حداکثری و از سوی دیگر حوادثی نظیر بروز کرونا بود.

شاهرخی با بیان اینکه دشمنان این ملت با وجود تشدید تحریم ها انتظار نداشتند دولت و ملت و ارکان نظام متحد در برابر آنها مقاومت کنند، گفت: با وجود افزایش فشارها و تحریم.ها، شاهد انزوای آمریکا در جوامع بین‌الملل به واسطه مقاومت مردم و تدبیر دولت بودیم.

وی افزود: نقش موثر نیروی انتظامی در کنار دیگر ارکان نظام شاخص و برجسته است و وجود نیروهای مومن و ولایی در راس و بدنه این مجموعه موجب توفیق و درخشش این نیرو شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم با دیدن نیروهای پلیس احساس  آرامش و امنیت می‌کنند، تصریح کرد: مردم هم در مراودات خود نشان دادند که قدر ناجا را می‌دانند و از اقدامات و برناماه‌های آنان ابراز رضایت کردند.

گفتنی است فرمانده و هیات رییسه انتظامی استان  با حضور در دفتر استاندار همدان ضمن گرامیداشت  هفته از خدمات دولتمردان استان تشکر کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز