امام جمعه نهاوند:

غیبت مدیران و عدم تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی نهاوند قابل قبول نیست

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۷:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۴۹۱۴۹
غیبت مدیران و عدم تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی نهاوند قابل قبول نیست
امام جمعه نهاوند با انتقاد از عدم تشکیل جلسات و حضور برخی مدیران دستگاه‌ها در شورای فرهنگ عمومی، گفت: نبود این افراد و عدم تشکیل جلسات ، شورا را در اجرای مصوبات با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی صبح دوشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بر اجرای مصوبات شورا تاکید و اظهار کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی متعلق به کل شهرستان است که عدم حضور برخی مدیران علاوه بر بی توجهی به اصل فرهنگ، این شورا را در اجرای مصوبات با مشکل مواجه ساخته و تصمیم‌های گرفته شده در جلسه روی زمین می‌ماند.

وی افزود: شش ماه از سال می گذرد و این اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جاری است ، که مهمترین با ارزش ترین و مفیدترین جلسه شهرستان است که متأسفانه بعضی مدیران با عدم حضور خود بی تفاوتی و بی توجهی خود را نسبت به آن نشان می‌دهند.

حجت الاسلام مغیثی خواستار ورود جدی فرماندار شهرستان به این موضوع شد تا مدیران جلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان را در اولویت قرار دهند و به بهانه کرونا تشکیل جلسات به تعویق نیفتد.

فرماندار نهاوند نیز بر ضرورت رعایت مسائل فرهنگی تاکید کرد و گفت : تا فرهنگ در جامعه ما اصلاح نشود مشکل اقتصاد ما حل نخواهد شد.

مراد ناصری ادامه داد: رفع معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و مشکلات مقابله با ویروس کرونا از نبود فرهنگ ناشی می‌شود که نیاز است دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش ، ارشاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی ، دانشگاه ها با برنامه در این زمینه ورود پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز