استاندار همدان:

طرح ۸۰ میلیون محیط‌بان، گامی بلند در جهت اجتماعی کردن حفاظت از محیط زیست است

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۹:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۴۹۶۷۵
طرح ۸۰ میلیون محیط‌بان، گامی بلند در جهت اجتماعی کردن حفاظت از محیط زیست است
استاندار همدان، گفت:طرح ۸۰ میلیون محیط‌بان، گامی بلند در جهت اجتماعی کردن حفاظت از محیط زیست است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در دیدار با فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، گفت: متولیان محیط زیست گام‌های موثر و برنامه‌های منسجمی در تمام عرصه‌های محیط زیست برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه طرح ۸۰ میلیون محیط‌بان، گامی در جهت اجتماعی کردن حفاظت از محیط زیست است، گفت: تدوین طرح ۸۰ میلیون، نشان از نگاه بلند مدیریتی سازمان محیط زیست است. 

استاندار همدان، افزود: نقش محیط زیست در حفاظت از منابع طبیعی و خدادادی، یک نقش کلیدی و بی بدیل است. 

وی ضمن گرامیداشت یاد جانبازان و ۱۴۱ شهید محیط‌بان  که در عرصه حفاظت از محیط زیست جان خود را از دست داده اند، گفت:حفظ محیط زیست یک اصل است و توجه به آن و همچنین اشتغال و تولید از اولویت‌های اساسی دولت است.

شاهرخی با بیان اینکه حفظ استاندارد‌های محیط زیست در دامنه الوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: یکی از نشانه‌هاق ماندگاری شهر تاریخی همدان، وجود منابع طبیعی و آب‌وهوای این استان است.

وی با بیان اینکه از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در حفاظت از محیط زیست استفاده شود، گفت:الوند شناسنامه همدان است و باید در حفظ آن کوشا بود. و باید از آن محافظت کرد 

استاندار همدان، گفت: می‌بایست با رعایت استانداردهای محیط زیست از دامنه الوند به نفع مردم  حفاظت شود.

در پایان این جلسه، فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور، در دیدار خود با استاندار همدان به مناسبت هفته دولت، کارت شناسایی همیار محیط‌بان و یک تابلو به رسم یادبود و قدردانی از زحمات مدیریت ارشد استان را به مهندس شاهرخی تقدیم و اهدا کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز