معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

پویش «میز کار؛ میز ورزش» در استان همدان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۷:۴۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۹۷۵۰
پویش «میز کار؛ میز ورزش» در استان همدان اجرا می‌شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: پویش «میز کار؛ میز ورزش» در استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عباس قهرمانی در جلسه هماهنگی برگزاری پویش میز کار؛ میز ورزش و همچنین مسابقه کشوری دارت که به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: پویش میز کار میز ورزش باهدف افزایش تحرک کارمندان در محیط کار و همچنین افزایش روحیه نشاط و شادابی هم‌زمان با سراسر کشور در استان همدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جامعه هدف در این پویش کلیه کارکنان ادارات و دستگاه‌های دولتی و خصوصی و شرکت‌ها هستند، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند محتواهای تولیدی خود را از انجام حرکات ورزشی در محل کار از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر و برای ستاد برگزاری پویش به شماره تماس ارسال نمایند.
قهرمانی افزود: این پویش با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و کمیته ورزش کارمندی هیئت ورزش‌های همگانی از ابتدای شهریور تا 31 شهریور ادامه دارد.
وی ادامه داد: مسابقه کشوری دارت به مناسبت هفته دولت به‌صورت مجازی با حضور دو گروه 15 نفر متشکل از آقایان و بانوان کارمند ادارات ششم و هفتم شهریور ماه هم‌زمان با سراسر کشور به صورتک حذفی برگزار خواهد شد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات دارت استانی با حضور 45 نفر در سال گذشته، گفت: تیم دانشگاه علوم پزشکی استان همدان سال گذشته مقام نخست استان را کسب کردند که با توجه به شیوع ویروس کرونا روند برگزاری مسابقات متوقف شد.
وی افزود: این دور از مسابقات نیز که به‌صورت مجازی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت انجمن‌های ورزشی استان همدان برگزار می‌شود.

نظر شما