در ایام محرم صورت گرفت؛

توزیع بسته‌های معیشتی به همت رسانه‌ای‌های همدان

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۷:۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۰۶۰۰
توزیع بسته‌های معیشتی به همت رسانه‌ای‌های همدان
همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از سر گرفته شد و مرکز نیکوکاری جوانه ایثار رسانه و سازمان بسیج رسانه ای استان همدان بیش از 40 بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، با شیوع کرونا فعالیت‌های جهادی به منظور کمک به نیازمندان در سراسر کشور آغاز شد و پس از فرمایش مقام معظم رهبری و توصیه معظم له به همدلی و کمک مؤمنانه، این اقدامات شکل منسجم تری یافته و توسعه پیدا کرد. به طوری که در هر گوشه و کناری از هیأت‌ها و امامزاده‌ها گرفته تا سپاه و بسیج، مساجد و حتی منازل خیران، بسته‌های معیشتی تهیه و بسته شده و بین نیازمندان توزیع شد.

سازمان بسیج رسانه استان همدان با کمک مرکز نیکوکاری جوانه ایثار رسانه در نخستین روزهای محرم امسال برای کمک به نیازمندان برنامه توزیع بسته‌های معیشتی را در چند مرحله در دستور کار قرار داده و در بین خانواده‌های نیازمندی که شناسایی شده‌ بودند، توزیع کردند.

photo_2020-08-27_16-00-03

توزیع بسته‌های معیشتی در چندین مرحله صورت گرفته و مادامی که بحران کرونا وجود داشته باشد ادامه خواهد داشت، علاقمندان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای سهیم بودن در این امر خدا پسندانه به شماره حساب 6037997950171992 نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری رسانه استان همدان واریز کرده یا به سازمان بسیج رسانه استان تحویل دهند.

گفتنی است این بسته‌های معیشتی شامل چند قلم کالای اساسی بوده نظیر روغن، برنج و ماکارونی، گوشت مرغ و قند است.

نظر شما