رئیس اداره هماهنگی امور تدوین استاندارد استان همدان خبر داد:

تدوین و تجدید نظر ۴۰ استاندارد در استان همدان

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۰۹:۲۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۱۴۲۹
تدوین و تجدید نظر ۴۰ استاندارد در استان همدان
رئیس اداره هماهنگی امور تدوین استاندارد استان همدان از تدوین و تجدید نظر 40 استاندارد در این استان خبر داد.

رضا محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا  از همدان اظهار کرد : استانداردهای تدوین شده به دو صورت برون سازمانی و درون سازمانی و در حوضه های برق و الکترونیک، معدن و مواد معدنی، صنایع شیمیایی، محیط زیست، مکانیک، تجهیزات و فرآورده های نفتی انجام شده است. 

وی در خصوص نحوه همکاری و مشارکت افراد در بحث تدوین استاندارد، افزود، تدوین استاندارد ملی می تواند توسط سه گروه از افراد، شامل کارشناسان استاندارد، دارندگان پروانه کارشناسی استاندارد و شرکتهای تدوین انجام شود و کارشناسان نخبه و افراد صاحب نظر استان می توانند در قالب یکی از این گروه ها در تدوین استانداردهای ملی مشارکت داشته باشند. 

رئیس اداره هماهنگی امور تدوین استاندارد استان همدان با اشاره به محصولات بومی و محلی استان عنوان کرد: با توجه به تاکید مدیر کل  استاندارد استان همدان  بر لزوم تدوین استاندارد ملی برای محصولات و فرآورده های بومی استان همدان،  در سال جار ی دو محصول  گشنیز  ورازیانه بومی سازی می شونند .

 محمدی ضمن دعوت از تمامی نخبگان و صاحب نظران استان به مشارکت در تدوین استانداردهای ملی تدوین خاطر نشان کرد : استانداردهای ملی مذکور به صورت پژوهش محور انجام خواهد شد و از تمام صاحب نظران این امر دعوت می کنیم که سازمان استاندار سازی در پبشبرد بهتر اهداف یاری کنند.

نظر شما