رئیس آموزش و پرورش نهاوند خبر داد:

آغاز به تحصیل ۲۷ هزار دانش آموز در ۲۳۲ آموزشگاه شهرستان نهاوند/ نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۸:۳۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۳۵۸۴
آغاز به تحصیل ۲۷ هزار دانش آموز در ۲۳۲ آموزشگاه شهرستان نهاوند/ نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار است
رئیس آموزش و پرورش نهاوند از آغاز به تحصیل ۲۷ هزار دانش آموز در ۲۳۲ آموزشگاه شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محمد حسین دارایی صبح شنبه در آیین آغاز فعالیت مدارس شهرستان نهاوند، گفت: سند تحول بنیادین به عنوان یک نقشه راه است که بر اساس تعهد، اخلاق، تربیت بدنی و ذهنی، وجدان کاری بناشده است و تربیت دانش آموز در شان انقلاب اسلامی هدف این برنامه است.

وی به دیدار اخیر رهبر انقلاب با روسای آموزش و پرورش که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: موارد مهمی در این دیدار در مورد نقش فرهنگیان و آموزش و پرورش در مسیر پیشرفت کشور توسط رهبر انقلاب بیان شد و این بیانات بسیار راه گشا بود.

رئیس آموزش و پرورش نهاوند افزود: ایشان معلمان را افسران سپاه پیشرفت کشور دانستند و تاکید داشتند که نگاه باید به آموزش و پرورش زیربنایی باشد و هرچقدر هزینه کنیم برای آینده کشور سرمایه گذاری کرده ایم.

وی در ادامه به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: شبکه شاد دغدغه والدین برای استفاده فرزندان از فضای مجازی را کاهش داده است و شبکه ای بومی با ظرفیت بالا است که هم تعلیم دارد و هم جنبه تربیتی و درسی دارد.

دارایی ادامه داد: امسال با توجه به شرایط کرونایی بازگشایی متفاوتی داریم چون هم تعلیم و تربیت باید داشته باشیم و هم بهداشت و سلامت دانش آموزان را حفظ کنیم.

وی با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش برای دانش آموزانی که گوشی ندارند، اظهار داشت: برنامه هایی برای دانش اموزان که دسترسی به گوشی ندارند تدارک دیده شده است و درس نامه و برنامه های تلویزیونی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش نهاوند افزود: در این شهرستان ۲۳۲ واحد اموزشی با ۲۷ هزار دانش آموز فعالیت می کنند و برای بازگشایی نگرانی نداریم.

وی گفت: همه موارد بحث و بررسی شده و متناسب با شیوه نامه ارسالی از وزارت خانه آماده بازگشایی هستیم و با کمک والدین می خواهیم از دغدغه والدین کم کنیم و البته به کمک انها هم نیاز داریم.

دارایی با بیان اقدامات انجام شده در مدارس اظهار داشت: فاصله گذاری رعایت شده و تصمیمات ستاد کرونا اجرا می شود و جلساتی برگزار شده و هر آنچه لازم بوده مقدمات آن اجرا شده است و بازرسان به صورت مستمر از مدارس سرکشی دارند.

رئیس آموزش و پرورش نهاوند عنوان کرد: شیوه نامه بازگشایی بر اساس تصمیم وزارت خانه بهداشت و آموزش و پرورش تدوین شده و برای بازگشایی در شرایط سفید و زرد و قرمز برنامه ریزی شده است.

وی در پایان گفت: به کمک خیرین برای تهیه ماسک و ضدعفونی و لوازم التحریر نیاز داریم و با حفط شان و کرامت دانش آموزان نیازمند کمک های خیرین در اختیار آنها قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز