«علیرضا گوهری» به‌عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان همدان ابقا شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۰:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۵۱۵۳
«علیرضا گوهری» به‌عنوان رئیس هیئت کوهنوردی استان همدان ابقا شد
در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان، «علیرضا گوهری» برای 4 سال به‌عنوان رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ابقا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر دوشنبه مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با حضور رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
در این مجمع آقایان پوریا بوجاریان و علیرضا گوهری دو کاندیدای انتخابات ریاست این هیئت ورزشی بودند که از مجموع 16 رأی مأخوذه علیرضا گوهری با کسب 12 رأی به‌عنوان رئیس این هیئت برای 4 سال آینده از طرف اعضای هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان ابقا شد.
محسن جهانشیر در این مجمع با تأکید بر اینکه توفیقات حاصله در هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی نتیجه زحمات همه فعالان و اعضای هیئت کوهنوردی استان رئیس فعلی و روسای پیشین است، گفت: امیدواریم این همدلی‌ها موجبات درخشش ورزشکاران پرتوان این رشته در استان را فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه امروز باید نقاط ضعف و قوت موجود در هیئت برای کسب جایگاه‌های بهتر و همچنین عناوین مختلف سرلوحه امور باشد، گفت:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه سابقه هیئت کوهنوردی استان برای درخشش هرچه بیشتر چیزی کم ندارد مگر آنکه ما برای پیشبرد و ادامه آن تلاش نکنیم، گفت: هیئت کوهنوردی استان همدان یکی از هیئت‌های فعال بوده که ثمره آن کسب مدال طلا و نقره در مسابقات آسیایی سال گذشته بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز