رئیس هیئت فوتبال نهاوند خبر داد:

فعالیت ۱۰ باشگاه فوتبال دارای پروانه فعالیت در شهرستان نهاوند

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۲۰:۴۸:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۵۱۶۳
فعالیت ۱۰ باشگاه فوتبال دارای پروانه فعالیت در شهرستان نهاوند
رئیس هیئت فوتبال نهاوند از فعالیت ۱۰ باشگاه فوتبال دارای پروانه فعالیت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی رئیس اداره ورزش و جوانان با مربیان و مدیران باشگاه های فوتبال و فوتسال شهرستان که در خصوص نحوه بازگشایی اماکن ورزشی برگزار شد ، رئیس هیئت فوتبال نهاوند گفت: مدارس فوتبال و فوتسال و باشگاه ها شهرستان موظفند با رعایت دقیق دستور العمل اعلام شده و پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند تا ضمن ایجاد محیطی سلامت برای ورزشکاران زنجیره انتقال بیماری را قطع کنیم.

شهریار شمس تاکید کرد : باتوجه به ضرورت رعایت نکات ایمنی بهداشتی از سرگیری کلیه فعالیت های ورزشی منوط به اخذ مجوز و کد بهداشتی از سامانه وزارت بهداشت می باشد.

شمس در ادامه این نشست با بیان گزارشی از وضعیت هیئت فوتبال گفت: ۷۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در مجموعه هیئت فوتبال شهرستان شامل ؛ مدارس فوتبال ، باشگاه فوتبال و فوتسال در حوزه آقایان و بانوان در حال فعالیت می باشند ، که بیش از ۵۰۰ نفر از این ورزشکاران تحت پوشش بیمه ورزشی می باشند.

وی در ادامه بیان داشت: ۱۰ باشگاه فوتبال در شهرستان دارای پروانه فعالیت از اداره ورزش و جوانان می باشند و ۷ باشگاه نیز به صورت فصلی و مقطعی بدون پروانه در سطح شهرستان در حال فعالیت می باشند.

شمس افزود: در سطح شهرستان ۴ مدرسه فوتبال و ۴ مدرسه فوتسال دائمی در بخش آقایان و یک مدرسه فوتسال در بخش بانوان در حال فعالیت می باشند. رئیس هیئت فوتبال نهاوند در ادامه این نشست گفت: ۲۵ مربی شناسنامه دار و دارای کارت مربیگری در بخش آقایان و ۳ مربی در بخش بانوان به همراه ۱۰ داور ملی و استانی در حال فعالیت می باشند.

وی با بیان اینکه زمین چمن استادیوم شهید سلیمانیان و نبود اسپانسر و حامی مالی از مهم ترین دغدغه های هیئت فوتبال نهاوند است ، افزود: چمن استادیوم شهید سلیمانیان نیازمند رفع مشکلات تامین آب است و به مرمت و تقویت نیاز دارد یا اینکه با استفاده از ظرفیت نماینده شهرستان و حمایت اداره ورزش به چمن مصنوعی تبدیل شود.

در ادامه این نشست برخی از مربیان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با مشکلات فوتبال شهرستان پرداختند ، و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز قول مساعد برای پیگیری و رفع این مشکلات را انجام دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز