فرماندار نهاوند خبر داد:

وضع جریمه ۲۰۰هزار تومانی برای غایبین جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۲۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۵۳۴۶
وضع جریمه ۲۰۰هزار تومانی برای غایبین جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند
فرماندار نهاوند از وضع جریمه ۲۰۰هزار تومانی برای غایبین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان ، مراد ناصری با تاکید براینکه شورای فرهنگ عمومی باید به مسائل و مشکلات جامعه نگاه تخصصی داشته باشد، گفت: نگاه تخصصی شورای فرهنگ عمومی به مسائل مختلف موجب کاهش بسیاری از مشکلات و آسیب‎ها می‎شود.

وی با اشاره به مسایل فرهنگی و اجتماعی و جایگاه ویژه آنها،  گفت: باید با ظرفیت شناسی ، برنامه ریزی و هم افزایی نقشی مهم در رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی شهرستان ایفا کنیم.

فرماندار نهاوند به برگزاری شورای فرهنگ عمومی در بخش ها تاکید کرد ، و افزود: می توان از ظرفیت بخشداران ، شوراهای بخش و ائمه جماعت روستاها در رفع مشکلات فرهنگی استفاده کرد.

وی کرونا را اصلی ترین مشکل فعلی جامعه عنوان کرد که مردم با آن درگیر هستند و افزود: توجه به مسایل اجتماعی کرونا مانند فاصله گذاری اجتماعی، فرهنگ سازی برای استفاده از ماسک و دیگر موارد بهداشتی در کنار مشکلات اقتصادی موضوعاتی هستند که باید در دستور کار این جلسه قرار گیرند.

ناصری گفت: در این نشست مقرر گردید اعضای غایب جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند جریمه مادی و معنوی شوند ، که مبلغ این جریمه  ۲۰۰هزار تومان برای هرجلسه در نظر گرفته شد تا در امور  فرهنگی و خیریه شهرستان استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز