مدیرکل راه وشهرسازی استان همدان:

مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا ۲۴ شهریور مهلت دارند

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۷۲۳۵
مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا ۲۴ شهریور مهلت دارند
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت مستأجران برای تکمیل ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا ۲۴ شهریور تمدید شد.

به گزارش خبر گزاری برنا ‌از همدان؛ داریوش حسینی  در اطلاعیه‌ای به متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن بیان کرد:  این متقاضیان باید تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه (۲۴ شهریور) نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک خود در سامانه اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir اقدام کنند.

 حسینی گفت:کلیه متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که نسبت به ارسال کد ملی خود به صورت پیامکی اقدام کرده و حائز شرایط دریافت این تسهیلات شده اند، صرفا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن جهت تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز خود اقدام کنند.

 وی ادامه داد: نشانی سامانه اقدام ملی tem.mrud.ir است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این نشانی نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

وی یادآور شد : نظر به تمدید مهلت تکمیل ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در چندین نوبت ، متقاضیان این طرح صرفا تا پایان ساعت ۲۴ روز ۳۰ شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام نمایند .

حسینی در پایان خاطر نشان ساخت: به منظور تعیین تکلیف وضعیت ثبت نام کلیه متقاضیان و انجام مراحل اتصال متقاصیان به پروژه های شروع شده این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز