فرماندار تویسرکان:

کبدی تویسرکان افتخارات زیادی را برای استان کسب کرده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۰۹:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۷۷۲۲
کبدی تویسرکان افتخارات زیادی را برای استان کسب کرده است
فرماندار تویسرکان گفت :تویسرکان سابقه درخشانی در کبدی دارد و کبدی کاران این شهرستان افتخارات زیادی را برای استان به ارمغان آورده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ؛ سید رسول حسینی زیرساخت های ورزشی را بسیار مهم خواند و افزود :برای ساخت خانه کبدی تویسرکان آمادگی همکاری را داریم و پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

حسینی با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان گفت: تویسرکان آمادگی میزبانی مسابقات در رده ها و سطوح مختلف را دارد.

در ادامه نیز رئیس هیئت کبدی استان نیز در این دیدار از حمایت های فرماندار تقدیر کرد و گفت: کبدی تویسرکان اعتبار کبدی استان است و طی سال های گذشته افتخارات زیادی را برای استان به ارمغان آورده است

سید مصطفی موسوی تویسرکان را شهرستانی موفق در رشته کبدی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حمایت های نماینده عالی دولت در شهرستان شاهد رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در شهرستان باشیم.

موسوی با تاکید بر نقش زیرساخت های ورزشی در توسعه رشته های ورزشی و ظرفیت های بالقوه کبدی در تویسرکان گفت: کبدی تویسرکان مستحق زیرساخت اختصاصی است و احداث خانه کبدی میتواند رشد کبدی شهرستان را دو چندان کند

وی در ادامه به رویکرد گردشگری تویسرکان اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در صورت وجود زیرساخت های ورزشی میزبانی مسابقات ملی و حتی بین المللی را به تویسرکان بدهیم و رویدادهای جهانی در تویسرکان برگزار کنیم

موسوی با اشاره وجود آسیب های اجتماعی در جامعه و وضعیت نگران کننده آن بیان کرد: اگر نقش ورزش در جامعه مهم قلمداد شود و تاثیر آن را در کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از بروز آن به درستی درک میشد امروزه شاهد وجود آسیب های اجتماعی در این وسعت نبودیم.

در پایان مقرر شد طی تفاهم نامه ای زمین مناسب برای احداث خانه کبدی و زمین ساحلی در اختیار هیئت قرار گیرد و پیگیری های لازم از سوی رئیس اداره ورزش جهت جذب اعتبار صورت پذیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز