فرماندار نهاوند:

خطر شیوع مجدد کرونا در نهاوند را به گوش مردم برسانید، وضعیت نگران کننده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۸:۱۷:۳۱
کد خبر: ۱۰۵۸۱۴۷
خطر شیوع مجدد کرونا در نهاوند را به گوش مردم برسانید، وضعیت نگران کننده است
فرماندار نهاوند، گفت: خطر شیوع مجدد کرونا در نهاوند را به گوش مردم برسانید، وضعیت نگران کننده است

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، در پی تغییر وضعیت شهرستان نهاوند از زرد به نارنجی اعضای ستاد پیشگیری مبارزه،  کنترل و مقابله با کرونا در این شهرستان تشکیل جلسه دادند.

مراد ناصری در این جلسه ضمن ابراز نگرانی و همچنین تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی،  اظهار کرد: افرادی که گفتند کرونا شوخی است و مسئولان بزرگش می کنند الان بیایند پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه بدون تعارف می گویم وضعیت نهاوند خوب نیست و در بحران هستیم، گفت: رئیس شبکه بهداشت گفت تعدادی از مدارس پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند من از مسئول مرکز بهداشت گلایه دارم چرا این مدارس پلمپ و تعطیل نشدند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه خطر کرونا را به گوش مردم برسانید، وضعیت نگران کننده است، گفت: مرحله سوم طرح ضربتی از امروز به صدا در می آید.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر بانک ها نه درست خدمات می گیرند نه درست خدمات ارائه می دهند مدیران و کارمندان بانک ها خود را قرنطینه کرده اند اما مردم را رها کرده اند.

ناصری خاطرنشان کرد: وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی نهاوند مطلوب نیست اگر متولی ندارد شهرداری اعلام کند تا برای آن متولی پیدا کنم.

وی گفت: دهیاری که سلامت مردم برایش مهم نباشد و در بحران کنار بخشدار نباشد، دهیار نیست و باید عزل شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز