معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

آمار ابتلا به کرونا در استان همدان روبه افزایش است/ابتلای ۳۲ همدانی در شبانه روز گذشته به کرونا

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۱۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۸۳۹۲
آمار ابتلا به کرونا در استان همدان روبه افزایش است/ابتلای ۳۲ همدانی در شبانه روز گذشته به کرونا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه آمار ابتلا به کرونا در استان همدان روبه افزایش است، گفت: طی شبانه روز گذشته در استان همدان 32 نفر ویروس کرونا مبتلا شده اند.

منوچهر کرمی در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون 3 هزار و 921 نفر در استان همدان به این ویروس مبتلا و 518 نفر نیز فوت کردند.

وی با اشاره به اینکه تا کنون 3 هزار 252 نفر از مبتلایان استان همدان بهبود یافته اند، افزود: از ابتدای شیوع این بیماری درشهرستان اسدآباد 108 نفر، در بهار 280 نفر، تویسرکان 188 نفر، در رزن و درگزین 157 نفر، در فامنین 53 نفر، در کبودراهنگ 244 نفر، در ملایر 678 نفر، در نهاوند 409 نفر و در همدان یک هزار و 676 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان های رزن، درگزین و تویسرکان دارای وضعیت هشدار هستند.

کرمی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته 32 نفر در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا و 3 نفر نیز فوت کردند، گفت: در حال حاضر 423 تن از هم استانی های عزیز در مراکز درمانی استان همدان تحت درمان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه با اشاره به افزایش آمار ابتلای روزانه به کرونا در استان همدان، گفت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی در روزهای اخیر شاهد افزایش مبتلایان به کرونا در استان همدان هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر اینکه آیا تدابیر خاصی برای جلو گیری از افزایش ابتلا به کرونا در استان اندیشیده شده است یا خیر، گفت: بله تدابیر خاص  برای برون رفت از شرایط فعلی در نطر گرفته شده که اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز