فرماندار همدان خبر داد:

تحقق ۶۲ درصدی تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی همدان در سال جاری

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۶:۴۴
کد خبر: ۱۰۵۸۷۲۵
تحقق ۶۲ درصدی تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی همدان در سال جاری
فرماندار همدان از تحقق 62 درصدی تعهد اشتغال دستگاه های اجرایی همدان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان به ریاست فرماندار همدان  و با حضور تعدادی از دستگاههای اجرایی و بانک های عامل برگزار و وضعیت تعهد اشتغال شهرستان در سالجاری مورد ارزیابی قرار گرفت.

حسین افشاری با بیان اینکه تا کنون 62 درصد از تعهد اشتغال سالجاری دستگاه های اجرایی در شهرستان همدان محقق شده است، افزود: در این راستا 3 هزار و 897 مورد اشتغال ثبت شده در سامانه داریم که منجر به بیمه اجباری برای  2 هزارو 276 نفر شده است.

فرماندار شهرستان همدان با اشاره به ابلاغ دیر هنگام منابع اعتباری تسهیلات اشتغالزایی به برخی از دستگاه های اجرایی گفت : با عنایت به شناور بودن این اعتبارات باید طرحها و تسهیلات متقاضیان با جدیت و فوریت بیشتر مورد پیگیری قرار گیرد و حداکثر تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات انجام شود.

وی از معرفی 17 طرح با اعتبار 297 میلیارد تومان جهت اخذ تسهیلات اشتغال روستایی به بانکهای عامل خبر داد و یادآور شد : طرحهای اشتغال روستایی با سرمایه گذاری های خرد و متوسط علاوه بر ریسک کمتر برای سرمایه گذاران کمک خوبی به اشتغال و توسعه در سطح روستاها می کند.

افشاری با اشاره به شرایط جوی در نیمه دوم سال خواستار تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شد و افزود : در پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان از سوی بانکها شاهد اشراف کافی و همکاری مطلوبی هستیم که جای قدر دانی دارد.

فرماندار همدان با اشاره به اجرای چند طرح سرمایه گذاری بزرگ با همکاری شورای اسلامی شهر، شهرداری  و سرمایه گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی خدمات رسان این آمادگی وجود دارد تا حسب نیاز سرمایه گذاران و متقاضیان نسبت به طراحی و ارایه خدمات به طرحها اقدام نمایند.

نظر شما