مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

احیاء فضاهای ورزشی مجموعه تله کابین در دستور کار است

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۴:۲۴
کد خبر: ۱۰۵۹۹۰۳
احیاء فضاهای ورزشی مجموعه تله کابین در دستور کار است
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:احیاء فضاهای ورزشی مجموعه تله کابین در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان با مدیرعامل دهکده فرهنگی و ورزشی تله کابین گنجنامه دیدار و گفتگو کردند.

محسن جهانشیر در این دیدار با تاکید بر اینکه تلاش خود را برای استفاده هرچه بهتر و بیشتر از ظرفیت مجموعه تله کابین خواهیم کرد، گفت: در صورت بهبود اوضاع کشور در بحث شیوع کرونا با بهره مندی از ظرفیت کارشناسان و صاحب نظران فضاهای ورزشی موجود در مجموعه تله کابین را احیاء می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح کوهستان الوند، طرح بسیار خوب است که اجرایی شدن این مهم مستلزم همکاری دستگاه‌های مربوطه با اعمال نظرات کارشناسی است.

در ادامه نیز ترابیان با اعلام اینکه آمادگی لازم برای همکاری با دستگاه های اجرای خصوصا ورزش و جوانان را داریم، گفت: هدف ما بهره گیری از امکانات موجود توسط مردم است.

وی با بیان اینکه با وجود شرایط موجود کشور و شیوع ویروس کرونا بخشهای خصوصی دچار زیان گسترده ای شده اند، گفت: مشاغل شغل محور فقط به فکر منافع خود می باشند.

ترابیان با اشاره به اینکه لازمه تداوم راه دولت توجه به ظرفیت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف خود است، گفت: با وجود اینکه چند ساله به عنوان کار آفرین نمونه در سطح کشور انتخاب شدیم حمایتی از ما نمی‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز