معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

طرح «طبیعت‌گردی ورزشی خانواده» در استان همدان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۰:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۱۱۴۴
طرح «طبیعت‌گردی ورزشی خانواده» در استان همدان اجرا می‌شود
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، گفت:طرح «طبیعت‌گردی ورزشی خانواده» در استان همدان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر یکشنبه نخستین جلسه هماهنگی اجرای طرح طبیعت‌گردی ورزشی خانواده با حضور معاون ورزشی، مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیئت کوه نوری و صعودهای ورزشی استان همدان، نائب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و نماینده هیئت پزشکی ورزشی استان همدان برگزار شد.

عباس قهرمانی در این نشست با اشاره به وجود پتانسیل‌های ناب گردشگری در استان همدان، گفت: امروز جامعه ما با توجه به مسائل موجود و همچنین سایه سنگین کرونا دچار خمودگی شده است لذا باید بیش‌ازپیش به افراد حاضر در این جامعه توجه کرد.

وی با اشاره به نقش زنان در پویایی جامعه و همچنین تربیت نسلی توانمند، گفت: امروز مادران و دختران ما باید با حضور در جوامع مختلف از حقوق حقه خود بهره‌مند شوند تا بتوانند برای آینده کشور فرزندانی خوب تربیت کنند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه این طرح باهدف توجه ویژه به زنان و دختران توسط معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ابلاغ‌شده و به شهرستان‌های استان نیز اعلام‌شده است، گفت: در حال حاضر با توجه به وجود تجربه کافی در دو هیئت ورزشی کوهنوردی و همگانی در راستای برگزاری برنامه‌هایی از این قبیل تقاضا داریم هر یک از هیئت‌ها برنامه‌های بومی‌سازی شده خود را بر اساس قوانین و مقررات موجود به اداره کل ورزش و جوانان استان تحویل دهند تا بتوانیم خدمتی هرچند اندک به جامعه بانوان استان همدان کنیم.

وی گفت: میزان مشارکت بانوان استان همدان در فعالیت‌های ورزشی خصوصاً ورزش همگانی در سال گذشته 38 درصد بوده است.

قهرمانی جمعیت بانوان سازمان‌دهی شده ورزشی استان همدان را که دارای بیمه ورزشی هستند را 37 هزار نفر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مدون و دقیق بتوانیم ظرفیت‌های بالفعل موجود در بانوان را بالقوه نماییم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز