چشمک پاس همدان به لیگ یک کشور؛

پاس همدان با غلبه بر شهرداری آستارا به لیک یک کشور نزدیک شد

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۱:۵۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۱۴۵۲
پاس همدان با غلبه بر شهرداری آستارا به لیک یک کشور نزدیک شد
عصر امروز در بازی پلی آف پاس همدان با یک گل بر شهرداری آستارا غلبه و به لیک یک کشور نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، دیدار مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم کشور عصر یکشنبه به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد.

در این دیدار تیم پاس همدان گام اول را محکم برداشت تا با غلبه بر میزبان خود شهرداری آستارا یک قدم به لیگ یک نزدیکتر شود.

تیم پاس پس از ۹۰ دقیقه تلاش با تک گل حمید حیدری در دقیقه ۱۵؛ بازی را به سود خود به پایان ببرد و۳ امتیاز ارزشمند از مرداب انزلی صید کرد.

بازی با حملات شاگردان احمد جمشیدیان آغاز شد وسبز پوشان همدانی از همان دقایق نخست نبض بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۱۵ بازی حمید حیدری یک تنه آهنگ دروازه را کرد و پس از عبور از یار مستقیم خود با شوتی زیبا دروازه حریف را باز کر د و با یک گل از شهرداری پیش افتاد.

در ادامه بازی در میانه میدان ادامه یافت تا نیمه نخست با برتری پاس به انتها رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان مربی تیم شهرداری که بازیکن سابق پاس و مربی شهرداری برای جبران گل خورده وارد زمین شدند و پاس نیز با دفاع چند لایه و سود بردن از ضد حملات سعی در اداره بازی داشت.

در این نیمه تیم میزبان چند بار تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما نادرپور سنگربان پاس اجازه گلزنی به مهاجمان شهرداری را نداد و با چند حرکت زیبا دروازه را بسته نگه داشت.در این نیمه پاس حتی می توانست تعداد گل های خود را افزایش دهد که مهاجمان با بی دقتی آنها را از دست دادند.

پاس با این پیروزی نیمی از راه را به سلامت پیمود تا هفته آینده در ورزشگاه حاج بابایی میزبان شهرداری آستارا خواهد بود تا با غلبه بر این تیم جشن صعود بگیرد.

شاگردان جمشیدیان امروز با از خود گذشتگی فوتبال قابل قبولی ارائه دادند وخود را به دروازه لیگ یک نزدیک کردند و حالا تا صعود ۹۰ دقیقه فرصت دارند که امیدواریم دربازی برگشت نیز همچون دیدار رفت پاس پیروز شود و پس از سالها انتظار این تیم به لیگ یک صعود کند.

نظر شما