امام جمعه نهاوند:

مقاومت دوران دفاع مقدس حاوی پیام‌های مهمی برای نسل‌های آینده است

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۱۷۰۲
مقاومت دوران دفاع مقدس حاوی پیام‌های مهمی برای نسل‌های آینده است
امام جمعه نهاوند، گفت: مقاومت دوران دفاع مقدس حاوی پیام‌های مهمی برای نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین عباسعلی مغیثی، گفت: دوران دفاع مقدس یادآور صحنه‌های بی‌نظیری از صبر و استقامت ملت ایران اسلامی در مقابل جبهه استکبار جهانی بود که با اهداف شوم به کشور حمله کرده بودند.

وی اظهار داشت: صدام با دستور و پشتیبانی اربابانش مانند آمریکای جنایتکار و اروپای خائن حمله به کشور را آغاز کرد و دفاع مقدس شروع شد و اینجا بود که مقاومت مردم ایران اسلامی در مقابل ظلم شروع شد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: دفاع مقدس در حالی شروع شد که انقلاب نوپای اسلامی تازه شکل‌گرفته بود و دشمنان با شروع جنگ درصدد بودند تا به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به این اهداف گفت: اولین هدف دشمنان از شروع جنگ نابود کردن انقلاب اسلامی بود و سپس در پی تجزیه کشور، جلوگیری از پیشرفت و قدرتمند نشدن و صادر نشدن انقلاب بودند.

مغیثی ادامه داد: رزمندگان شجاع ایران اسلامی با عزمی راسخ و باایمانی استوار در سایه هدایت‌های امام راحل موفق شدند جلوی دشمن را بگیرند و آن‌ها را ناکام کنند.

وی بیان داشت: بعد از ۸ سال جنگ دشمنان به اهدافشان نرسیدند و نه انقلاب نابود شد و نه کشور تجزیه بلکه کشور قدرتمندتر شد و یک وجب از خاک کشور به دشت دشمن نیفتاد.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه امروز هم وظیفه ما مقاومت در برابر دشمنان است، گفت: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار است و باقدرت در راستای اهداف نهایی انقلاب اسلامی درحرکت است و در این مسیر باید مراقب نقشه‌های دشمنان باشیم.

وی ادامه داد: امروز چشم ملت‌های مظلوم به ایران اسلامی است و همان‌طور که در سال ۵۷ آمریکا را از کشور بیرون کردن در سال‌های اخیر نیز آمریکا را در منطقه منزوی کردند و با افتخار در مقابل نقشه‌های آن‌ها ایستادند.

امام جمعه نهاوند بابیان اینکه وظیفه ما صبر و مقاومت است و این رهنمود قرآن است، افزود: نسل‌های آینده از استقامت و صبر و مقاومت دوران دفاع مقدس درس بگیرند و نباید در برابر سختی‌ها تسلیم شویم و باید به خدا توکل کنیم.

مغیثی اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس و ۱۷ هزار شهید ترور و شهدای مدافع حرم درراه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و امروز وظیفه ما زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ادامه دادن راه پرافتخار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز