مدیرکل ورزش و‌جوانان استان همدان خبر داد:

افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری ملایر همزمان هفته دفاع مقدس/تمام توان خود برای راهیابی پاس به لیگ یک را بکار خواهیم گرفت

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۸:۵۵:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۲۵۵۷
افتتاح استادیوم  ۵ هزار نفری ملایر همزمان هفته دفاع مقدس/تمام توان خود برای راهیابی پاس به لیگ یک را بکار خواهیم گرفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح استادیوم ۵ هزار نفری ملایر همزمان هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: تمام توان خود را برای صعود تیم پاس به لیگ یک‌ به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر ظهر سه شنبه در بیست و پنجمین نشست مطبوعاتی در برنامه سه شنبه های با رسانه که ظهر سه شنبه با اشاره به موفقیت تیم‌پاس در بازی با انزلی، اظهار کرد: خوشبختانه روز گذشته تیم پاس در در مسابقات پلی اف دور رفت در ورزشگاه انزلی موفق شد تیم شهرداری انزلی را شکست دهد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که تیم پاس در هفته آتی بتواند در خانه خود تیم بندر انزلی را نیز مجددا شکست دهد تا به لیگ برتر صعود کند، گفت: اخلاق یکی از اولویت های مهم در ورزش است اما متاسفانه در انزلی شاهد آن نبودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تمام توان و تلاش خود را می کنیم تا پاس در هفته آتی بتواند به لیگ یک صعود کند.

وی ادامه داد: انتظار ما از تیم پاس این است که علاوه بر صعود به سطح یک بتواند سرآمد‌ اخلاق در لیگ هم باشد.

جهانشیر با اشاره برنامه های در نظر گرفته شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: چهلمین سالگرد هفته مقدس امسال با توجه به شرایط کرونا متفاوت تر از سال های گذشته درحال برگزاری است.

وی برگزاری مسابقات متنوع ورزشی همچون دوچرخه سواری، مسابقات اتومبیل‌رانی کلاسیک، فوتبال و غیره را از جمله برنامه تدارک دیده شده به مناسبت ۴۰ امین سالگرد دفاع مقدس، عنوان کرد و گفت: از برنامه های شاخصی که به صورت کشوری برگزار میشود بهره برداری از ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر با اعتبار 22 میلیارد تومان است که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولین استان و شهرستان در سومین روز از هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، ادامه داد: یادواره شهدای ورزشکار استان همدان نیز از دیگر عناوین مهم برنامه های فرهنگی این هفته است که عصر پنجشنبه در استادیوم قدس همدان برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تجلیل از خانواده شهدای اداره کل ورزش و جوانان، کوه پیمایی از گنجنامه تا میشان ؛مسابقات دوچرخه سواری و اتومبیل با رعایت کامل پروتکل بهداشتی و اجتماعی از دیگر برنامه های این مجموعه می باشد.

جهانشیر با اشاره وضعیت باشگاه ها و اماکن ورزشی با توجه شیوع مجدد کرونا مطرح کرد: با توجه به قرمز بودن‌ استان برای ادامه‌ فعالیت های ورزشی و اماکن ورزشی براساس مصوبه و تصمیم ستاد کرونا استان برخورد خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان از معرفی هئیت مدیره جدیده برای تیم پاس تا ۱۶مهر ماه خبر داد وافزود:بزرگترین مشکل تیم پاس نداشتن مدیر و مدیریت کارامد می باشد و انشالله تیم پاس با مدیریت جدید بتواند به روز های اوج خود‌ برگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز