معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

افزایش تعداد اماکن ورزشی کشور به ۶۱ هزار مکان در دولت تدبیر و امید/۳ هزار و پانصد سازمان مردم نهاد جوان در کشور فعالیت می کنند/ برای واگذاری پرسپولیس و استقلال اقدامات بسیار خوبی انجام شده

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۴:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۳۳۸۷
افزایش تعداد اماکن ورزشی کشور به ۶۱ هزار مکان در دولت تدبیر و امید/۳ هزار و پانصد سازمان مردم نهاد جوان در کشور فعالیت می کنند/ برای واگذاری پرسپولیس و استقلال اقدامات بسیار خوبی انجام شده
معاون وزیر ورزش و جوانان از افزایش تعداد اماکن ورزش کشور به 61 هزار مکان در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: ۳ هزار ۵۰۰ سازمان مردم نهاد جوان در کشور فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، جمشهید تقی زاده در آئین افتتاحیه استادیوم 5 هزار نفری شهید روحیان شهرستان ملایر که با حضور استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولین ادارت ملایر برگزار شد ضمن تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس و تقدیر از مسئولین استان همدان در راستای تدارک این برنامه، اظهار کرد: بنا بر آمار های موجود دستاورد های دولت از سال 1392 تا کنون در حوزه توسعه زیرساخت های ورزشی ورزش و جوانان و سایر نهاد های، وزارت خانه ها بسیار خوب بوده است.

وی گفت: تعداد کلیه اماکن ورزشی کشور در سال 1392، بیست و دو هزار مکان بوده که این تعداد در سال جاری به 61 هزار مکان رسیده که دستاورد بزرگی برای کشور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه خداوند را شاکریم تا مقدمات کار برای توجه به نیاز های جوانان فراهم شده و توانستیم در این حوزه قدم برداریم، گفت: با هدف ارج هادن به جایگاه ویژ] جوانان در سال گذشته با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانه محوری گام دوم انقلاب 11 مدیرکل ورزش و جوانان کشور دارای میانگین سنی 40 تا 41 سال بوده است که به انتصاب رسیده اند.

وی گفت: خوشحالیم که در دولت تدبیر و امید توانسیتم بعد از 51 سال لایحه شرح وظایف ورزش و جوانان و همچنین برای خصوصی سازی ورزش لایحه نظام باشگاه داری را در دولت تهیه کنیم و در آینده ای نزدیک و به دست مجلس برسانیم.

تقی زاده خاطرنشان کرد: در بخش واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با توجه به عنایت رئیس جمهور و مقام عالی وزارت به اینجانب تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای فراهم سازی شرایط واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی از طریق فرابورس انجام شده که در پاییز در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن بیانه گام دوم انقلاب در همه امورات کشور، گفت: در حال حاضر 35 هزار سازمان مردم نهاد جوان فعال در کشور داریم که عملکردی مثبت در راستای لبیک گویی به فرامین مقام معظم رهبری است امیدواریم بتوانیم این مهم را به شایستگی هرچه بیشتر به منصه ظهور بگذاریم.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، تصریح کرد: امیدواریم با توجه به اقدامات مثبت مقام عالی وزارت در دوحوزه ورزش و جوانان و نظر همدلانه و توسعه محور مجلس انقلابی بتوانیم اعتبارات خوبی برای پروژه های ورزشی در سال آتی در نظر بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز