فرماندار نهاوند:

درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند پاسخگوی نیاز برای مردم نیست

۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۳۹۶۶
درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند پاسخگوی نیاز برای مردم نیست
فرماندار نهاوند، گفت:درمانگاه تامین اجتماعی نهاوند پاسخگوی نیاز برای مردم نیست.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراد ناصری صبح شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گفت : ایجاد و راه‌اندازی رویدادهای کارآفرینی در شهرستان‌، تقویت و توانمندسازی روستاها در قالب طرح های تولیدی و اشتغالزا ، از اولویت های شهرستان برای جامعه هدف است.

وی با اشاره به اهمیت تولید و برنامه های اقتصادی دولت در زمان تحریم ها اظهار داشت: با توجه به ظرفیت شهرستان در حوزه کشاورزی و دامداری عاملی کلیدی در بخش کار آفرینی و اشتغال زایی خصوصا در زمان تحریم‌ها محسوب می‌شود که با حمایت‌های مسئولان استان می‌تواند سهم بسیار موثری در توسعه و رفع بیکاری شهرستان داشته باشد.

وی با بیان اینکه در این برنامه افزایش تولیدات کشاورزی و دامی در شهرستان بخاطر ظرفیت ویژه ای که در این حوزه وجود دارد متاسفانه به دلیل نبود صنایع تبدیلی ، خام فروشی و عدم ارائه تسهیلات اشتغالزایی مناسب بخاطر مباحث صنعتی و سنتی این موضوع مغفول مانده است.

ناصری با تاکید بر اینکه یک چهارم جمعیت شهرستان یعنی ۱۶ هزار بیمه شده اصلی و ۴۶ هزار بیمه شده تبعی در حوزه تامین اجتماعی ، افزود: یک درمانگاه تک شیفتی در شهرستان نمی تواند نیاز شهرستان حدود ۲۰۰هزار نفری را در این حوزه پاسخگو باشد ، که نیاز به حمایت استان در این زمینه هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز