رئیس پلیس فتا استان همدان:

گرداننده کانال همسریابی در نهاوند شناسایی و دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۶۴۷۲۰
گرداننده کانال همسریابی در نهاوند شناسایی و دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان همدان، گفت: گرداننده کانال همسریابی در نهاوند شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد با اعلام این خبر، گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان نهاوند کانالی با عنوان همسریابی که اقدام ‌به انتشار تصاویر مبتذل و محتوای خلاف عفت عمومی می کرد، شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به بررسی‌هاى صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد ، متهم با انتشار محتوای مبتذل و خلاف عفت عمومی به دنبال افزایش تعداد اعضای کانال و به دست آوردن اطلاعات شخصی کاربران بود، سپس با این اطلاعات اقدام ‌به کلاهبرداری و اخاذی از آنها می کرد.

سرهنگ سرخوش نهاد، گفت: کارشناسان پلیس فتا نهاوند با به ‌‌کارگیری روش‌های فنی و تخصصی‌ و پیگیری‌های شبانه ‌روزی گرداننده این کانال که فردی 21 ساله بود را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان همدان بیان داشت: کاربران فضای مجازی بایستی از انتشار هر گونه عکس و یا اطلاعات شخصی در فضای مجازی خودداری نمایند، چراکه کلاهبرداران و سودجویان با استفاده از این اطلاعات می توانند اقدام به ایجاد مزاحمت و اخاذی از آنها نمایند.

این مقام مسئول ضمن اعلام آمادگی پلیس فتا در راستای ارائه مشاوره حضوری به افراد گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به پلیس فتا گزارش دهند.

 

نظر شما