درپی باخت پاس همدان برابر شهرداری آستارا؛

سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان برکنار شدند

۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۷:۲۰
کد خبر: ۱۰۶۵۰۴۲
سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان برکنار شدند
مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: بعد از بازی بسیار بد تیم فوتبال پاس همدان و عدم صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور سرمربی و کادرفنی تیم اخراج شدند.

امیر عظیمی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به شکست تیم فوتبال پاس همدان در دیدار پلی آف اظهار داشت: متاسفانه کادرفنی و بازیکنان یک هفته در باد پیروزی دیدار رفت برابر شهرداری آستارا خوابیده بودند.

وی افزود: اختلاف در کادر فنی و قهرهای گاه و بیگاه در نهایت به ضرر تیم فوتبال پاس همدان تمام شد.

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان با اشاره به دیدار امشب تیم فوتبال پاس همدان برابر شهرداری آستارا گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا در هر دو نیمه از ما بهتر بازی کرد و برای تک تک دقایق بازی و پنالتی ها برنامه داشت.

عظیمی خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم فوتبال پاس همدان بسیار بی برنامه در این دیدار حاضر شدند و حتی نتوانستند حدود ۳۰ دقیقه وقت های اضافه از اخراج بازیکن حریف استفاده کنند.

وی با اشاره به اخراج کادرفنی تیم فوتبال پاس همدان بیان کرد: بعد از این باخت مفتضحانه سرمربی و تمامی کادرفنی تیم اخراج و ۳۰ درصد جریمه شدند.

مدیر عامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: بازیکنان تیم و کسانی که در این دیدار کم کاری کردند هم ۲۰ درصد به شدت جریمه خواهند شد.

عظیمی با بیان اینکه صعود پاس می توانست به ورزش همدان اعتبار ببخشد، گفت: سهمیه یک تیم دسته دومی شاید چیزی حدود ۲ میلیارد تومان باشد اما یک تیم دسته اول حداقل ۱۰ میلیارد ارزش دارد و اعتبار و جایگاه لیگ دسته دوم بسیار بالا است.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان و کادرفنی تیم قدر حمایت های مالی که تا به امروز ۸۰ درصد قرارداد خود را که بی سابقه نیز هستند دریافت کردند را ندانستند و جواب تلاش ها و زحمات را به خوبی دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز