مدیر عامل دهکده گنجنامه:

آماده واگذاری «پیست اسکی ارسباران همدان» به صورت رایگان به بخش خصوصی هستیم/کاهش ۸۴ درصدی جذب گردشگر به واسطه شیوع کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۵۸۹۱
آماده واگذاری «پیست اسکی ارسباران همدان» به صورت رایگان به بخش خصوصی هستیم/کاهش ۸۴ درصدی جذب گردشگر به واسطه شیوع کرونا
مدیر عامل دهکده گنجنامه با بیان اینکه حضور گردشگران در این مجموعه گردشگری به واسطه شیوع کرونا 84 درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: آماده واگذاری «پیست اسکی ارسباران همدان» به صورت رایگان به بخش خصوصی هستیم.

سعید ترابیان درگفتگو اختصاصی با خبرگزاری برنا مناسبت هفته گردشگری با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در همدان ضمن تبریک هفته گردشگری با بیان اینکه صنعت گردشگری سومین صنعت دنیا محسوب می شود، اظهار کرد:صنعت گردشگری  اهمییت بسیاری  در دنیا دارد و در کشور های توسعه یافته جز  دومین صنعت پول ساز محسوب می شود.

وی با اشاره به عضویت دهکده گنجنامه در سازمان unwto (سازمان جهانی گردشگری) به همراه مجموعه علیصدر موفق به برگزاری رویداد های مهمی همچون همدان 2018 شدیم، گفت: در حال حاضر با توجه به عضویت در این سازمان جهانی از سال 2014 با بسیاری از کشورهای جهان در رابطه با توسعه گرشگری، جذب گردشگر و تبادل تجربیات در ارتباط هستیم.

مدیرعامل دهکده گنجنامه با بیان اینکه در صنعت گردشگری استان همدان باید قوی تر عمل کنیم، تصریح کرد:در حوزه غرب کشور و استان همدان در بخش گردشگری باید قوی تر عمل کنیم.

وی افزود: در حوزه ملی آنچنان که باید در بحث گردشگری و معرفی استان همدان به دیگر شهرها عمل نکرده ایم تا بتوان به واسطه آن توسعه صنعت گردشگری در استان را همراه داشته باشیم.

ترابیان با بیان اینکه صنعت گردشگری برای استان همدان ارز آوری ایجاد خواهد کرد، مطرح کرد:با تقویت صنعت گردشگری در استان همدان می توان اقتصاد استان را تقویت کرد چراکه رونق اقتصادی تنها در گرو توسعه بخش های کشاورزی و صنعت نیست.

وی با اشاره واگذاری پیست اسکی گنجنامه به بخش خصوصی، گفت: در راستای ارتقا سطح گردشگری استان همدان آمادگی این مهم وجود دارد تا پیست اسکی گنجنامه را به مدت ۵ سال با تمام تجهیزات آن به صورت رایگان به بخش خصوصی واگذار کنیم.

مدیرعامل دهکده گنجنامه با اشاره به اینکه پیست اسکی گنجنامه نیازمند استاندارد  شدن است، گفت: متاسفانه از ابتدای سال جاری تا کنون به واسطه شیوع کرونا جذب گردشگر در مجموعه گنجنامه ۸۴ کاهش داشته است اما با لطف خداوند هیچیک از پرسنل مجموعه از کار بیکار نشده اند.

وی با بیان اینکه سالانه ۲۵۰ هزار مسافر از خدمات دهکده گنجنامه استفاده می کنند، گفت: از سال ۸۷ تاکنون  ۳میلیون نفر از مجموعه  گنجنامه و خدمات دهکده استفاده کردند.

ترابیان تصریح کرد: استان همدان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری دارد و‌در این بخش  مسئولین استانی باید حمایت و همراهی بیشتری با سرمایه گذاران داشته باشند.

وی گفت: مجموعه دهکده گنجنامه تمایل دارد میزبان یک رویداد ورزشی باشد و آن را به ثبت ملی برساند که مقدمات آن با همراهی و حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان انجام شده است.

مدیر عامل دهکده گنجنامه با بیان اشاره به اینکه این مجموعه دارای بیش ۵۰ مزیت عمومی برای استان همدان است، گفت: افزایش حضور کوهنوردان، استقبال مردم از خدمات فرهنگی و‌تفریحی از جمله مزیت دهکده های گنجنامه است.

وی در پایان از برنامه این مجموعه در آینده، گفت: با توجه به ضرورت ایجاد جلوه های بصری طبیعی در دهکده اقدامات و مطالعات لازم در این خصوص در حال انجام است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز