رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان خبر داد:

خط کشی ۳۲۶ کیلومتر از راه‌های استان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۴:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۸۰۲۳
خط کشی ۳۲۶ کیلومتر از راه‌های استان همدان
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: از ابتدای سال جاری با اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی۳۲۶ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان همدان، غلامرضا بیرنگ بیان داشت: از ابتدای سال جاری با اجرای طرح سراسری لکه گیری و روکش راه‌های شریانی، این اداره با اولویت قرار دادن راه‌های روکش شده اقدام به خط کشی و احیای خط محور‌ها کرده و در همین زمینه ۳۲۶ کیلومتر از راه‌های استان خط کشی شده است.

بیرنگ با اشاره به اینکه عملیات خط کشی به شکل امانی و پیمانی انجام می‌شود، افزود: عملیات خط کشی در محور‌های استان همدان در حال انجام است و این عملیات تا وقتی که شرایط آب و هوای استان مناسب باشد ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد: خط کشی جاده ها نقش بسزایی در افزایش ایمنی، نظم در ترافیک، و کاهش سوانح رانندگی به خصوص در شب‌ها که روشنایی کم است و جاده‌ها بخوبی قابل رویت نیستند دارد.

این مسئول اضافه کرد: به منظور  ارتقاء ایمنی محور‌های استان ۱۴۰۰ متر تهیه و نصب نیوجرسی،۲۸۴۶ شاخه تعویض و تعمیر گاردیل، سرویس نگهداری ۷۷۲ دستگاه چراغ چشمک زن، نصب بازتاب ایمنی و استوانه ای۱۱۸۰عدد و مواردی از این قبیل انجام شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز