در پیامی:

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۶:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۸۵۰۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، محسن جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با صدور پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخرند.

بدون تردید آرامش مردم و امنیت مال و جان آنان ودیعه ای الهی است که مجاهدت های شبانه روزی سبزپوشان خدوم و همیشه در صحنه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آن را به ارمغان می آورند و زمینه پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار را فراهم می کنند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

naja weaks

اینجاب ضمن تبریک این هفته به دریادلان حریم نظم و امنیت، شرافت و کرامت انسانی از تلاش های ارزنده شما سبزقامتان نیروی انتظامی که با تلاش خستگی ناپذیر و استعانت از درگاه خداوند متعال امنیت جامعه اسلامی را در زمینه ی پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایید، تقدیر وتشکرمی نمایم.

امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه برقراری نظم و امنیت موفق و مؤید باشید.

محسن جهانشیر- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز