مدیرکل شرکت آب منطقه ای استان همدان خبر داد:

لایروبی ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۶۹۵۵۷
لایروبی ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان
مدیرکل شرکت آب منطقه ای همدان از لایروبی 138 کیلومتر از رودخانه‌های استان همدان خبر داد.

به گزارش  خبر گزاری برنا از همدان ،منصور ستوده با تاکید بر نقش موثری رودخانه‌ها در کنترل سیلاب، اظهار کرد: از محل اعتبارات خسارت بر سیل سال گذشته که حدود سه میلیارد تومان بود؛ بخشی اعظم آن به لایروبی رودخانه‌های استان اختصاص یافت و از طریق پیمانکار به لایروبی رودخانه‌ها اقدام شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان جمعا ۱۳۸ کیلومتر از رودخانه‌های استان لایروبی شد. بیشترین میزان لایروبی در شهرستان های اسدآباد و نهاوند انجام شد.

ستوده ادامه داد: در ۱۶ روستای واقع در شهرستان نهاوند ۳۲.۵ کیلومتر لایروبی انجام شد و در شهرستان اسدآباد رودخانه‌های ۸ روستا به طول ۳۳کیلومتر لایروبی شد.

وی افزود: همچنین در شهرستان کبودرآهنگ ۲۳کیلومتر از رودخانه‌های واقع در ۱۶ روستای این شهرستان  لایروبی صورت گرفت و در شهرستان فامنین رودخانه‌های واقع شده در ۸ روستا به طول ۱۶ کیلومتر، در شهرستان همدان رودخانه‌های واقع شده در ۵ روستا به طول ۱۰.۵ کیلومتر، در ملایر رودخانه‌های ۱۰ روستا به طول ۱۳ کیلومتر، در شهرستان تویسرکان رودخانه‌های واقع شده در ۴ روستا به طول ۵ کیلومتر و رودخانه‌های واقع شده در یک روستا از شهرستان رزن به طول یک و نیم کیلومتر لایروبی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز