مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

خود را مدیون ورزش استان همدان میدانم و برای ادای دین آمده‌ام

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۴۶:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۰۰۷۳
خود را مدیون ورزش استان همدان میدانم و برای ادای دین آمده‌ام
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: خود را مدیون ورزش استان همدان میدانم و برای ادای دین آمده‌ام.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، پیش از ظهر چهارشنبه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار و حمید سیفی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان معرفی و زحمات محسن جهانشیر تقدیر شد.

حمید سیفی در این آیین ضمن تقدیر از اعتماد مجمع نمایندگان و استاندار همدان و وزیر محترم ورزش و جوانان جهت این تصمیم، گفت: ظرفیت استان همدان در حوزه ورزش بسیار زیاد است و باید ورزش را از تمامی ابعاد در نظر گرفت و برای آن تلاش کرد.

وی تصریح کرد: در این روزهای کرونایی توجه به ورزش همگانی که پایه و اساس ورزش قهرمانی است، باید دستور کار قرار بگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: تهدید کرونا را برای خود به فرصت تبدیل کنیم و یاد بگیریم در شرایط کرونا زندگی و ورزش کنیم.

وی افزود: در هر حوزه‌ای می‌توان راهی برای برون‌رفت از مشکلات پیدا کرد و در حال حاضر تنها راه ما به‌روز کردن سیستم متناسب با دنیا است.

سیفی خاطرنشان کرد: در استان همدان سال‌ها منتظر بودیم که اتفاقی در ورزش بیفتد، ورزشکاران و جوانان ما حال‌وروز خوبی ندارند.

وی با بیان اینکه نبود برنامه موجبات فساد را فراهم می آورد، گفت: گام‌به‌گام با وزارت ورزش و جوانان حرکت کنیم و تلاش کنیم تا جوانان استان همدان تنها برای استان خود و جمهوری اسلامی ایران کسب مدال و افتخار کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در پایان گفت: خودم را مدیون استان همدان و بزرگان ورزش می‌دانم و می‌خواهم دین خود را ادا کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز