مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد:

ضرورت اجرای مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی مجازی در استان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۱۴۶۸
ضرورت اجرای مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی مجازی در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بر ضرورت اجرای مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی مجازی در استان همدان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی صبح یکشنبه در جمع کارکنان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان و خبرگزاری برنا همدان با تأکید بر توجه هرچه بیشتر به فرهنگ ایثار و شهادت در امورات مختلفی چون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و اطلاع‌رسانی، گفت: مردم ایران اسلامی همواره در همه زمینه‌ها صاحب‌نظر و ایده بوده‌اند که مردم این دیار کهن نیز از این مهم مستثنا نبوده‌اند.

وی با اشاره به آثار مثبت ویروس کرونا، گفت: امروز ویروس کرونا بسیاری از آموزه‌های دینی، اخلاقی و اجتماعی را برای ما به فرهنگ تبدیل کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌تواند به کم صحبت کردن و مفید بودن سخنان اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امروز باید تلاش کنیم تا از آداب‌ورسوم خود برای شکوفا شدن همه‌جانبه در استان همدان استفاده کنیم، گفت: در ایام کرونا به ابد برنامه‌هایی برای ایجاد انگیزه استفاده کنیم تا بتوانیم جامعه را از خمودگی، استرس و اضطراب دور کنیم.

وی برگزاری جشنواره مختلف فرهنگی و ورزشی را یکی از راه‌های ایجاد انگیزه در خانواده‌ها عنوان کرد و گفت: باید با استفاده از ابزارهایی همچون صداوسیما شور نشاط را به مردم بازگردانیم لذا باید در حوزه همکاری و تعامل هرچه بیشتر با صداوسیما تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز