​عضو سابق کمیسیون ‌بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

بیماران دیابتی شیوه نامه‌های کرونایی را بیشتر از سایرین رعایت کنند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۲:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۱۵۲۶
بیماران دیابتی شیوه نامه‌های کرونایی را بیشتر از سایرین رعایت کنند
​عضو سابق کمیسیون ‌بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت:بیماران دیابتی شیوه نامه‌های کرونایی را بیشتر از سایرین رعایت کنند.

احمد آریایی نژاد در گفتگو باخبرگزاری برنا با بیان اینکه بیماران دیابتی به علت ضعف ایمنی که در بدن خود بیشتر در معرض بیماری های عفونی ‌و ویروسی از جمله کرونا قرار می گیرنند مطرح کرد:بدن انسان دوایر و سیستم هایی ایمنی زیادی برای جلوگیری از بیماری ها دارد که اگر برهر کدام از این دوایر مشکلی ایجاد شود فرد دچار مشکل خواهد و بیشتر در معرض بیماری های عفونی و ویروسی خواهد شد.

وی افزود:کودکان و‌افراد کهنسالی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستنند در صورت ابتلا به بیماری های ویروسی از جمله کرونا با مشکلات جدی تر وحادتری مواجهه خواهند شد

آریایی نژاد با بیان اینکه‌ بیماران دیابتی باید دقیق تر شیوه نامه های کرونایی را اجرا بیان‌کرد :بیماران دیابتی برای حفظ سلامتی خود باید شیوه نامه های بهداشتی را چندین برابر افراد عادی رعایت کنند.

عضو سابق کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این بیماران باید درمان هایی از جمله دیالیز را در بیمارستان ها انجام دهنند مطرح کرد:استفاده از ماسک ودستکش وشستن مکرر دست ها هنگام‌خروج از خانه ودر بیمارستان ها از الزامات همه ی افراد به ویژه بیماران دیابتی می باشد.

آریایی نژاد با بیان اینکه که‌استرس بیش از حد موجب کاهش ایمنی فرد می شود عنوان کرد:از همه ی افراد به ویژه همه بیماران در خواست دارم آرامش خود را حفظ کنند و رعایت کامل شیوه نامه بهداشتی از شیوع بیماری کوید۱۹جلوگیری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز