نماینده ولی فقیه در استان همدان:

عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۲:۳۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۱۶۲۴
عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است
نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت:عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی به معنی واقعی کلمه باید فعال و اثر گذار باشد، چرا که امروز توجه به فرهنگ یک نیاز ضروری در جامعه است، گفت: عدم توجه به پیوست‌های فرهنگی برای جامعه آسیب‌زا است.

وی با بیان اینکه تدوین پیوست فرهنگی برای طرح‌های عمرانی، نیازمند پژوهش عمیق اجتماعی و فرهنگی است، افزود: لازم است تا افرادی متخصص از حوزه و دانشگاه برای تدوین پیوست‌های فرهنگی مشخص شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: پیوست فرهنگی پروژه‌ها موضوعی بسیار فراتر از ساخت نماز خانه و نامگذاری‌های فرهنگی است.

امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان، گفت: جلسات شورای قرآن باید طبق برنامه تشکیل و مصوبات از طریق دستگاه‌های ذیربط، پیگیری و به نتیجه برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان به پیوست‌نگاری برای تمام طرح‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: اینکار با هدف جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی ضروری است.

وی یادآوری کرد: برخی از مشکلات و ابهامات قانونی موجود باید مرتفع شود تا عملکرد شورای فرهنگ عمومی بهبود یابد. 

امام جمعه همدان یکی از راهکارهای اساسی برای ارتقای جایگاه شورای فرهنگ عمومی و اثربخشی آن را نظارت بر پیوست نگاری طرح های استان دانست و خواستار تشکیل کارگروه تخصصی در این زمینه شدطرح‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی استان تاکید کرد و گفت: اینکار با هدف جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز