رئیس و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مدیرکل جدید ورزش و جوان دیدار کردند

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۱:۵۲:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۱۸۶۸
رئیس و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با مدیرکل جدید ورزش و جوان دیدار کردند
رئیس و معاونین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به بهانه معرفی حمید سیفی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان با وی دیدار کردند.

به گزارش برنا، ظهر روز یکشنبه روح الله وجدی هویدا رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به همراه معاونان خود به بهانه تبریک و خوش آمدگویی با حمید سیفی مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان دیدار کردند.

در این نشست رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری با تبریک و خوش‌آمدگویی به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان همانطور که از نام آن مشخص است در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند.

وی افزود: ورزش نیز یکی از حوزه‌های مهمی است که نگاه ویژه‌ای به آن داریم و در هر دو بخش قهرمانی و همگانی فعالیت‌های مختلفی در این حوزه انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به ورزش شهروندی گفت: گسترش زیرساخت‌های ورزشی در شهر با احداث بیش از ۳۸ زمین ورزشی و افزایش رشته‌های مختلف در ورزش شهروندی از اقدامات مهم ما طی این مدت بوده است.

وجدی هویدا خاطرنشان کرد: در بخش تیم‌داری نیز تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

وی با اشاره به تعامل دستگاه ورزش بیان کرد: در سال‌های اخیر با دستگاه ورزش استان تعامل خوبی داشته‌ایم و امیدواریم با حضور مدیرکل جدید این تعاملات افزایش پیدا کند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: حضور یک نیروی بومی در راس ورزش استان را به فال نیک می‌گیرم و قطعا با حضور نیروهای بومی هر فعالیتی قابل اجرا است.

پیام حیدری افزود: در بحث تیم فوتبال شهرداری همدان درخواست داریم که ورزشگاه‌های شهدای قدس و شهید مفتح برای آغاز تمرینات در اختیار ما قرار بگیرد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه شهرداری همدان یکی از بازوان قدرتمند دستگاه ورزش تلقی می‌شود، اظهار داشت: شهرداری همدان به خوبی توانسته با گسترش ورزش شهروندی در سطح شهر همدان قدم‌های مثبتی بردارد.

حمید سیفی افزود: به نوعی دستگاه ورزش و شهرداری همدان با هم تنیده هستند و ما هرگونه تعاملی را برای موفقیت ورزش استان با شهرداری برقرار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جلسات ماهیانه‌ای را با شهرداری همدان پیرامون ورزش برگزار خواهیم کرد، بیان کرد: هرگونه امکاناتی تیم فوتبال شهرداری همدان لازم داشته باشد در اختیار این تیم قرار خواهیم داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: باید بتوانیم دو تیم پاس و شهرداری همدان را به دسته بالاتر برسانیم. 

سیفی با بیان اینکه برای رشد ورزش استان همدان نیازمند فرصت هستم، بیان کرد: باید همه به بنده فرصت لازم را بدهند تا در این تنگناهای مالی بتوانیم ورزش همدان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز