فرماندار اسدآباد تاکید کرد:

ضرورت توجه به مقوله آموزش برای آمادگی مدیران در مواقع بحران

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۴۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۳۰۸۷
ضرورت توجه به مقوله آموزش برای آمادگی مدیران در مواقع بحران
فرماندار اسدآباد بر ضرورت توجه به مقوله آموزش برای آمادگی مدیران در مواقع بحران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مجید درویشی در جلسه پدافند غیرعامل که با حضور حمید پور حسینی ،مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: بدون شک رویکرد پدافند غیر عامل بر محور اموزش و پیشگیری از وقوع بحران در بخش های مختلف استوار است.

وی افزود :توجه به اصل اموزش در برنامه های راهبردی پدافند غیر عامل در مدیریت بحرانها به مدیران شهرستان کمک میکند  و اسیب ها را به حداقل میرساند.

درویشی، تاکید کرد: توجه به اصل اموزش و پیشگیری در حقیقت قدرت بازدارندگی و تداوم فعالیت های انجام شده را بالا میبرد و اسیب پذیری در ابعاد  گوناگون را کاهش میدهد.

وی اموزش محوری را در راستای پیشگیری از وقوع بحرانها برای مدیران یک اصل دانست و تاکید کرد: نداشتن برنامه اموزشی درون سازمانی ، کار را در زمان بحرانها سخت و غافلگیر میکنند.

حمید پور حسینی ،مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان  در نشست پدافند غیرعامل  شهرستان اسدآباد با موضوع تبیین برنامه های هفته پدافند غیرعامل   عمل به مصوبات و دستور العمل های پدافند غیر عامل را برای همه دستگاه ها لازم الاجرا دانست و تاکید کرد ‌: عملکرد دستگاه های اجرایی استان در خصوص توجه به دستورالعمل های پدافند غیر عامل توسط استاندار محترم استان همدان پیگیری می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز