مسئول کمیته اطلاع رسانی ستادکرونا در استان همدان خبر داد:

تمدید محدودیت های کرونایی اعمال شده در استان همدان از امروز به مدت یک هفته

۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۵:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۴۰۲۹
تمدید محدودیت های کرونایی اعمال شده در استان همدان از امروز به مدت یک هفته
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستادکرونا در استان همدان از تمدید محدودیت های کرونایی اعمال شده در استان همدان از امروز به مدت یک هفته خبر داد.

اسدالله ربانی مهر در گفتگو با خبرنگار برنا از همدان، اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاداستانی کروناتمام محدودیت های کرونایی از روز شنبه ۲۶ مهر به مدت یک هفته دراستان همدان تمدید شد.

وی با بیان اینکه استان همدان در شرایط قرمز کرونا قرار دارد، گفت: برای خروج از شرایط فعلی حاکم بر استان همدان همکاری مردم و رعایت پروتکل ها تنها شرط لازم است.

 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستادکرونا در استان همدان با اشاره به محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استانی کرونا، گفت: با توجه به شرایط موجود در استان تمامی سینماها، باغ موزه‌ها، تعطیل می‌باشند.

وی گفت: در شهرهای با وضعیت قرمز نماز جمعه و نمازهای جماعت، زیارتگاه‌ها، تکایا و اماکن متبرکه، باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی، قهوه خانه‌ها و کافه‌ها، کلیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کلیه مراکز آموزش و پرورش و مدارس، کتابخانه ها،حوزه علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای تعطیل و بصورت غیرحضوری خواهند بود. 

ربانی مهر خاطرنشان کرد: در ادارات و سازمان‌ها کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، بانوان باردار، بانوانی که کودک زیر ۶سال دارند دورکاری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز