مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

تشکیل تیم‌های تخصصی برای جذب اسپانسرهای ورزشی در استان همدان

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۵۵۴۲
تشکیل تیم‌های تخصصی برای جذب اسپانسرهای ورزشی در استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تشکیل تیم‌های تخصصی برای جذب اسپانسرهای ورزشی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در موفقیت ورزش و ورزشکاران حائز اهمیت است و اگر حضور این عزیزان نباشد نمی‌توانیم برنامه‌ها را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی با اشاره به حضور خود در استان همدان برای خدمت به ورزش و جوانان توانمند، گفت: امیدواریم بتوانیم نسل جدید از مدیران ورزشی را به جامعه تحویل دهیم و ثابت کنیم که ورزشکاران در حوزه مدیریت می‌توانند موفق باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: در طول سالیان گذشته تاکنون المپیک تنها به سبب وقوع جنگ جهانی دوم سپس به‌واسطه شیوع ویروس عالم‌گیر کرونا لغو شده است لذا باید بر این موضوع توجه داشته باشیم کرونا موضوع بسیار جدی است.

وی ادامه داد: امروز به‌واسطه شیوع کرونا نباید از ورزش و ورزش کردن دور شویم چراکه دور بودن از ورزش می‌تواند آسیب‌های زیادی به بدن وارد کند.

سیفی بابیان اینکه کروتا برای تغییر سبک زندگی آمده است، گفت: کرونا آمد و ما نیز باید از رفتارهای پرخطر همچون استفاده بیش‌ازحد از غذاهای فست فودی و غیره برای زندگی بهتر توأم با کرونا اجتناب کنیم.

وی گفت: همچنان که آموزش‌ها به خانه‌ها و در بستر شبکه‌های اجتماعی آمده امروز باید ورزش همگانی را برای به خانه‌ها بیاوریم چراکه هر خانه می‌تواند یک باشگاه ورزشی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه حمایت‌های در نظر گرفته‌شده برای باشگاه‌های ورزشی کافی نیست، گفت: دوره تنفس تسهیلات حمایتی کرونا با افزایش پیدا کند چراکه فعالیت‌های ورزشی همچنان تعطیل است.

وی گفت: امیدواریم با فروکش کردن شیوع این ویروس در کشور و استان همدان با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در استان همدان بتوانیم فعالیت‌های ورزشی را آغاز کنیم.

سیفی در ادامه با اشاره به انتصاب مهدی پاشا زاده به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان، گفت: امیدواریم با مدیریت جدید و بهره‌گیری از خرد جمعی و یک برنامه استراتژیک بتوانیم پاس را حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید باشگاه پاس همدان به سمت درآمدزایی پایدار حرکت کند، گفت: امیدواریم با تیم فکری قوی و منسجم و همچنین به‌کارگیری افراد توانمند در جایگاه‌های تخصصی خود بتوانیم بااقتدار در لیگ یک حضور پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه هیچ استانی ظرفیت آب‌وهوای استان همدان را ندارد لذا ورزشکاران ما می‌توانند موفق‌تر عمل کنند.
وی تصریح کرد: چتر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان همدان فراخور میزان فعالیت هیئت ورزشی گسترانده خواهد شد و هیچ فرقی بین هیئت‌ها و رشته‌های ورزشی وجود ندارد.

سیفی بابیان اینکه بحث جذب اسپانسر یک مقوله حساس است که باید با استفاده از شیوه‌های نوین از آن برای ورزش استان بهره‌مند شد، گفت: کمیته تخصصی اسپانسرینگ در اداره کل ورزش و جوانان تشکیل‌شده و برای ایمن مهم در حال تصمیم‌گیری هستیم و این وعده را می‌دهیم در آینده شاهد تحول باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به حمایت و توجه ویژه استاندار همدان به ورزش کشتی به‌عنوان ورزش نخست استان همدان بتوانیم در این زمینه نیز موفق باشیم.

وی در پایان‌بر ضرورت توجه ویژه به جوانان و بانوان تأکید کرد و گفت: 60 درصد توان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برای رونق بخشید هرچه بیشتر به ورزش بانوان و همچنین مباحث پیرامون بانوان جوان در حوزه ازدواج و مشاوره‌های قبل، حین و پس از ازدواج، کلاس‌های آموزشی و غیره نیز به کار گرفته‌شده است.

نظر شما