مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

ارتباط هیئت های ورزشی همدان با دانشگاه و صنعت بیشتر شود/ایجادکمیته مشترک هیئت های ورزشی استان همدان

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۹:۲۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۶۷۰۳
ارتباط هیئت های ورزشی همدان با دانشگاه و صنعت بیشتر شود/ایجادکمیته مشترک هیئت های ورزشی استان همدان
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به ایجاد کمیته مشترک هیئت های ورزشی استان همدان ، گفت: ارتباط هیئت های ورزشی با دانشگاه و صنعت بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه هیئت های ورزش استان همدان با بیان اینکه استان همدان دارای ظرفیت های ورزشی بسیار زیادی است، گفت: هیئت ها باید با تعامل و همراهی با اداره کل این ظرفیت های بالقوه را بالفعل کنند، گفت: خوشبختانه از گذشته تاکنون روسای هیئت های ورزشی استان با وقت گذاشتن و پیگیری امور و صرف جوانی خود در این راه موجبات ارتقای جایگاه ورزشی استان را فراهم اورده اند.

وی تاکید کرد: امروز دور هم آمدیم تا به اثبات برسانیم در هر شرایطی برای ارتقا جایگاه ورزش استان در هر شرایط پای کار هستیم و می‌توان کار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: باید یادمان باشد از کجا به کجا رسیده ایم و این مهم را فراموش نکنیم برای کسب افتخارات ما شهدای گرانقدر با نثار جان خود موجبات آن را فراهم آوردند.

وی با بیان اینکه امروز ما نیز وظیفه داریم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم، گفت: باید با حمایت و همراهی برادرانه توام با وحدت و همدلی موجبات تقویت جامعه ورزشی استان همدان را فراهم کنیم.

سیفی با اشاره به اینکه جامعه ورزشی استان همدان یک خانواده همدل و متحد است و باید روز به روز تقویت شود، گفت: برای کار جهادی توام با کسب توفیق باید از تخریب یکدیگر و حواشی دوری کنیم و روحیه انجام کار تیمی برنامه های راهبردی خود را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هیئت های ورزشی پیشران امور ورزش و جوانان استان همدان هستند، گفت: رفع نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقطه قوت با حفظ روحیه کار جمعی میتوان در عمل باعث موفقیت در ورزش شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه امروز فرصت آزمون و خطا در ورزش را نداریم، گفت: پژوهش محوری در امور اشتباهات در کار را به حداقل می رساند.

وی با بیان اینکه هیئت های ورزشی استان باید رابطه بهتر و بیشتری با دانشگاه ها برقرار کنند تا صنعت را وارد ورزش کنند، گفت: استان همدان باید در تولید لوازم ورزشی خود کفا باشد چراکه موجب کارافرینی ورزشی می شود.

سیفی با تاکید بر اینکه دنیای امروز دنیای کیفی سازی است، گفت: باید در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی امار به روز داشته باشیم و با برنامه به سوی آینده حرکت کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تا به امروز در ورزش استان با ساختار درست فعالیت نکرده و از لحاظ مالی به صورت غیر کارشناسی و بیشتر با بکارگیری سلیقه عمل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: استعداد یابی باید یکی از مولفه های اصلی و اجرایی هیئت های ورزشی باشد.

وی با تاکید بر اینکه در همدان باید کمپ های ملی را میزبان بود چراکه شرایط آب هوایی در آن فراهم است، گفت: میزبانی تیم های ورزشی موجب موجب رونق حوزه گردشگری استان همدان نیز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دنیا امروز دنیای ارتباطات است لذا باید با بیرون از سازمانارتباط بیشتری داشته باشیم و اقدامات عملیاتی را برای توسعه ورزش انجام دهیم، گفت: توسعه ارتباطات در ورزش می تواند نقش بهتری برای حمایت از ورزش و ورزشکاران ایفا کرد.

سیفی با بیان اینکه ما حق نداریم کاری کنیم جوانان بی انگیزه شوند، گفت: باید از شهدا الگو بگیریم و همواره از چراغ راهی که ایشان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای ما روشن کرده اند بهره مند شویم.

وی در پایان بر ضرورت ایده پردازی، رعایت حرمت ها و جایگاه ها و کسوت ورزشکاران تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم موجبات درخشش ورزش استان همدان را با همراهی شما عزیزان فراهم کنیم.

وی بر ضرورت ایجاد تمرکزمنابع و پویایی در مدیریت و مشارکت فکری و اجرایی تاکید کرد و دستور داد تا کمیته مشترک هیئت های ورزشی استان همدان توسط معاونت ورزشی ایجاد شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در برنامه های مدون ورزش و جوانان استان بدنبال جذب اسپانسر و حامی مالی هستیم و در همین مدت کوتاه نیز اقدامات موثری جهت جلب نظر سرمایه گذاران در ورزش شده است و با توافقات انجام شده بزودی اخبار خوبی را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز