استاندار همدان:

همدان رتبه نخست برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان پدافند غیر عامل را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۷۸۴۲۳
همدان رتبه نخست برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان پدافند غیر عامل را کسب کرد
استاندار همدان، گفت: همدان رتبه نخست برگزاری دوره‌های آموزشی سازمان پدافند غیر عامل را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سید سعید شاهرخی در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور و شورا‌های پدافند غیرعامل استان‌ها با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور، سرلشگر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس نیز برگزار شد، گفت: تلاش‌های بی‌وقفه و زحمات ارزشمند شورای پدافند غیر عامل استان در حوزه‌های مختلف، قابل تقدیر و تشکر است. 

وی گفت: طبق ارزیابی‌های ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر بررسی‌ برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی با مسئولیت اعضای شواری پدافند غیر عامل استان، عملکرد سازمان پدافند غیر عامل استان در طی یک سال اخیر رضایت بخش است.

استاندار همدان با بیان اینکه سازمان پدافند غیر عامل استان، با برگزاری کارگروه‌های تخصصی خود در  ۳۲ جلسه توانسته رتبه سوم را در کشور به دست آورد، گفت: یکی از نیاز‌های مبرم و مهم سازمان پدافند غیر عامل استان، آموزش است که می‌طلبد به آن توجه ویژه‌ای شود. 

وی گفت: اعضای شورای پدافند غیر عامل استان بکوشند در حوزه فرهنگ‌سازی و جا انداختن این مهم در بین مردم با برنامه‌ریزی عمل کند. 

شاهرخی تصریح کرد: یکی از راهه‌های فرهگ‌سازی و جلب مشارکت مردم در توجه به اهمیت سازمان پدافند غیر عامل، برگزاری دوره‌های آموزشی است. 

وی با اشاره به اینکه سازمان پدافند غیر عامل استان توانسته با برگزاری یک‌صد و ۷۴ دوره آموزشی، در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول را کسب کند، گفت: برگزار کردن رزمایش‌های پی‌در‌پی به صورت مستند در مراکز کلیدی، نیز یکی دیگر راه‌های فرهنگ‌سازی و آموزشی توسط سازمان پدافند غیر عامل استان است. 

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: با برگزاری رزمایش‌های منظم است که می‌توان عملکرد نیروها، نحوه‌های خدمات رسانی و همچنین وسایل مورد نیاز  سازمان پدافند غیر عامل استان مشخص خواهد شد. 

وی افزود: استان همدان توانسته با برگزاری  ۷۲ رزمایش، رتبه سوم کشوری را در ۶ماهه نخست سال ۹۹ را بعداز استان‌های تهران و هرمزگان کسب کند. 

شاهرخی تصریح کرد: سازمان پدافند غیر عامل استان همدان با توجه به حجم برنامه‌هایی که در دستور کار دارد، به صورت کاملا برنامه‌ریزی شده، پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی و مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا را رعایت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز